Przetargi.pl
Zakup ciągnika i sprzętu drogowego na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Kolnie

Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie ogłasza przetarg

  • Adres: 18-500 Kolno, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 864 742 126 , fax. 864 742 126
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie
    ul. Wojska Polskiego 48
    18-500 Kolno, woj. podlaskie
    tel. 864 742 126, fax. 864 742 126
    REGON: 45067259600000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup ciągnika i sprzętu drogowego na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Kolnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup ciągnika i sprzętu drogowego na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Kolnie z podziałem na trzy części: CZĘŚĆ NR 1 – ZAKUP CIĄGNIKA ROLNICZEGO: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o niżej wymienionych parametrach i wyposażeniu dodatkowym: - rok produkcji: nie wcześniej niż 2019 r. (nowy, nieużywany, niezarejestrowany) - silnik wysokoprężny o minimalnej mocy nominalnej 125-130 KM - silnik 4-cylindrowy turbodoładowany, chłodzony cieczą, spełniający najnowsze normy emisji spalin - pojemność minimum 4400 cm3 - sprzęgło – wielotarczowe mokre - napęd 4x4 z możliwością załączania i wyłączania przedniego napędu oraz blokady – mechanizmu różnicowego osi tylnej, minimalna liczba biegów przód/tył – 32/32 - fotel operatora z amortyzacją pneumatyczną – komfortowy, z pełną regulacją, z pasami bezpieczeństwa - ogumienie: • Przód – 480/65 R28 felgi pełne stałe • Tył – 600/65 R38 felgi pełne stałe - klimatyzacja - kabina amortyzowana - rewers elektrohydrauliczny - elektroniczny odłącznik akumulatora - hamulce przyczep -jedno i dwuobwodowy hamulec pneumatyczny - zbiornik paliwa – min. 200 litrów (zabezpieczony na zamek z kluczem przed kradzieżą paliwa) - zbiornik Adblue – min. 35 litrów - skrzynia biegów, silnik – jednego producenta lub jednej grupy producenckiej - przedni TUZ, kategorii II z co najmniej z 2 przednimi wyjściami hydrauliki - rozdzielacz hydrauliczny tył na min. 3 pary wyjść - pompa hydrauliczna o wydajności minimum 120 l/min - obciążniki tył min. 200 kg na koło - obciążniki balast na przedni TUZ min. 600 kg - automatyczny tylny zaczep transportowy, dolny zaczep rolniczy - światła drogowe i robocze wykonane w technologii LED - radioodtwarzacz, lampa ostrzegawcza (kogut) Dostarczony ciągnik musi być wyposażony w następujące dokumenty: - świadectwo homologacji na terenie RP, - fabryczną instrukcję obsługi w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji przez Zamawiającego wraz katalogiem części zamiennych, - minimum dwa komplety kluczyków do kabiny ciągnika lub w liczbie dostarczonej przez producenta, - książkę serwisową w języku polskim, - książkę gwarancyjną w języku polskim, - opis menu w języku polskim. POZOSTAŁE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: - oferowany przedmiot zamówienia musi być wyposażony w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego, - wszystkie podzespoły oraz elementy wyposażenia montowane fabrycznie, - okres gwarancji i rękojmi za wady udzielony przez Wykonawcę na okres minimum 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru. Ostateczny okres gwarancji i rękojmi na dostarczony ciągnik wynikał będzie ze złożonej oferty. - naprawy gwarancyjne bezpłatne w miejscu garażowania ciągnika – naprawa do 5 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia, - dojazd serwisu w okresie trwania gwarancji bezpłatny, - Wykonawca musi posiadać punkt serwisowy gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego, - czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie serwisowe/naprawy nie dłużej jak 5 dni od momentu otrzymania pisemnego zgłoszenia usterki, awarii itp. Strony dopuszczają zgłoszenie usterki w formie: telefonicznie, fax lub e-mail. - minimum dwa bezpłatne przeglądy okresowe w okresie gwarancji w miejscu garażowania ciągnika, serwis gwarancyjny sprawowany bezpośrednio przez Wykonawcę, - w cenie należy uwzględnić dwa przeglądy gwarancyjne – okresowe, o których Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 5 dniowym wyprzedzeniem, - koszt dostawy ciągnika pokrywa Wykonawca, - miejsce dostawy – Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 48, 18-500 Kolno. - w cenie oferty należy uwzględnić przeszkolenie 2 operatorów pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym. CZĘŚĆ NR 2 – ZAKUP GŁOWICY DO POGŁĘBIANIA ROWÓW DROGOWYCH: Zakup fabrycznie nowej głowicy do pogłębiania rowów drogowych z przeznaczeniem do bieżącego utrzymania rowów zlokalizowanych w pasach drogowych dróg powiatowych o niżej wymienionych parametrach: - Fabrycznie nowa rok prod. 2019 - Przystosowane do ramienia hydraulicznego ROLMEX KR600Z Electric należąca do Zamawiającego - Szerokość tarczy roboczej min 80 cm - Klapa wyrzutowa regulowana hydraulicznie (jest wiązka wyprowadzona) - Noże wyrzutowe profilowane, wymienne min szt. 3, tnące min szt.6 - Ciężar pogłębiarki min 290 kg - Przepływ oleju min 115 L/min - Przekładnia pośrednia bezstopniowa HD, umożliwiająca wycinkę korzeni - Możliwość wycinki krzaków i korzeni min Ø 10 cm - Układ hydrauliczny 3 przewodowy - Znak bezpieczeństwa CE Dostarczony sprzęt musi być wyposażony w następujące dokumenty: - fabryczną instrukcję obsługi w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji przez Zamawiającego wraz katalogiem części zamiennych, - opis menu w języku polskim. - książkę gwarancyjną w języku polskim POZOSTAŁE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: - wszystkie podzespoły oraz elementy wyposażenia montowane fabrycznie, - okres gwarancji i rękojmi za wady udzielony przez Wykonawcę na okres minimum 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru. Ostateczny okres gwarancji i rękojmi na dostarczone maszyny i urządzenia wynikał będzie ze złożonej oferty. - naprawy gwarancyjne bezpłatne w miejscu garażowania sprzętu – naprawa do 5 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia, - dojazd serwisu w okresie trwania gwarancji bezpłatny, - czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie serwisowe/naprawy nie dłużej jak 5 dni od momentu otrzymania pisemnego zgłoszenia usterki, awarii itp. Strony dopuszczają zgłoszenie usterki w formie: telefonicznie, fax lub e-mail. - minimum dwa bezpłatne przeglądy okresowe w okresie gwarancji w miejscu garażowania sprzętu, serwis gwarancyjny sprawowany bezpośrednio przez Wykonawcę, - w cenie należy uwzględnić dwa przeglądy gwarancyjne – okresowe, o których Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 5 dniowym wyprzedzeniem, - koszt dostawy sprzętu pokrywa Wykonawca, - miejsce dostawy – Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 48, 18-500 Kolno. - w cenie oferty należy uwzględnić przeszkolenie 5 operatorów pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym. CZĘŚĆ NR 3 – ZAKUP GŁOWICY DO CIĘCIA KRZAKÓW I GAŁĘZI DRZEW (GILOTYNA): Zakup fabrycznie nowej głowicy do cięcia krzaków i gałęzi drzew (gilotyna) z przeznaczeniem do bieżącego utrzymania poboczy zlokalizowanych w pasach drogowych dróg powiatowych o niżej wymienionych parametrach: - Fabrycznie nowa rok produkcji 2018 – 2019 - Przystosowane do ramienia hydraulicznego ROLMEX KR600Z Electric należąca do Zamawiającego - Szerokość robocza 150 – 170 cm - Moc zmiennika hydraulicznego min 28 KM - Obrót głowicy min 210o - Średnica cięcia min 10 cm - Ilość cykli 50-60 obr./min - Obudowa transportowa - Ciężar głowicy 200- 250 kg - Znak bezpieczeństwa CE Dostarczony sprzęt musi być wyposażony w następujące dokumenty: - fabryczną instrukcję obsługi w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji przez Zamawiającego wraz katalogiem części zamiennych, - opis menu w języku polskim, - książkę gwarancyjną w języku polskim. POZOSTAŁE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: - wszystkie podzespoły oraz elementy wyposażenia montowane fabrycznie, - okres gwarancji i rękojmi za wady udzielony przez Wykonawcę na okres minimum 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru. Ostateczny okres gwarancji i rękojmi na dostarczone maszyny i urządzenia wynikał będzie ze złożonej oferty. - naprawy gwarancyjne bezpłatne w miejscu garażowania sprzętu – naprawa do 5 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia, - dojazd serwisu w okresie trwania gwarancji bezpłatny, - czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie serwisowe/naprawy nie dłużej jak 5 dni od momentu otrzymania pisemnego zgłoszenia usterki, awarii itp. Strony dopuszczają zgłoszenie usterki w formie: telefonicznie, fax lub e-mail. - minimum dwa bezpłatne przeglądy okresowe w okresie gwarancji w miejscu garażowania sprzętu, serwis gwarancyjny sprawowany bezpośrednio przez Wykonawcę, - w cenie należy uwzględnić dwa przeglądy gwarancyjne – okresowe, o których Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 5 dniowym wyprzedzeniem, - koszt dostawy sprzętu pokrywa Wykonawca, - miejsce dostawy – Powiatowy Zarząd Dróg w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 48, 18-500 Kolno. - w cenie oferty należy uwzględnić przeszkolenie 5 operatorów pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (dla Części nr 1 - Załącznik nr 1a, dla Części nr 2 - Załącznik nr 1b, dla Części nr 3 - Załącznik nr 1c), 2. Oświadczenie upoważnionego przedstawiciela wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2), 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Załącznik nr 3), 4. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (Załącznik nr 4), 5. Wykaz wykonanych dostaw (Załącznik nr 5), 6. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia - jeśli dotyczy (Załącznik nr 6).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach