Przetargi.pl
Zakup ciągnika

Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, Kolonia
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 621 08 30, , fax. 87 621 08 31
  • Data zamieszczenia: 2019-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Ełku
    Kolonia 1
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 621 08 30, , fax. 87 621 08 31
    REGON: 79067572000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup ciągnika
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup ciągnika. 1.2. Ogólna charakterystyka dostawy: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z równoczesnym odbiorem przez Wykonawcę w rozliczeniu ciągnika rolniczego marki Belarus 820 wraz z pługiem odśnieżnym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca wystawi fakturę VAT za nowy ciągnik. Zamawiający wystawi fakturę VAT na przekazywany ciągnik rolniczy oraz pług odśnieżny w wysokości określonej w formularzu ofertowym. Wykonawca ma możliwość dokonania oględzin ciągnika rolniczego marki Belarus 820 wraz z pługiem w siedzibie Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00 (po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego o planowanych oględzinach). 4. Wymagania dodatkowe: - nowy ciągnik musi być gotowy do natychmiastowej pracy, - ciągnik musi posiadać niezbędne dokumenty i wyposażenie dopuszczające go do ruchu drogowego (książki obsługi i karty gwarancyjne w języku polskim), - Wykonawca zobowiązuje się zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, - Drobne naprawy gwarancyjne Wykonawca zobowiązany będzie wykonać w miejscu eksploatacji zakupionego ciągnika tj. w Powiatowym Zarządzie Dróg w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Kolonia 1. 5. Dostawca powinien zapewnić: - Gwarancję minimum 24 miesiące od daty dostarczenia maszyny, - Uruchomienie sprzętu w zakresie obsługi i użytkowania w miejscu dostawy tj. ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk, - Szkolenie operatora w siedzibie zamawiającego. - Ważne świadectwa homologacji umożliwiające rejestrację oraz dokumentację potwierdzającą dopuszczenie do eksploatacji i użytkowania. - Wykonawca do oferty winien dołączyć kopię świadectwa homologacji lub zaświadczenie zgodności WE, atesty, certyfikaty. - Dokument określający warunki serwisowania i gwarancyjnego i pogwarancyjnego, - Wykaz punktów serwisowych, - Katalog części zamiennych, - Przedmiot zamówienia zostanie odebrany w siedzibie Zamawiającego. - Odbiór przedmiotu zamówienia stwierdzony zostanie protokółem zdawczo–odbiorczym. 6. Ciągnik ma posiadać książkę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim wraz z instrukcjami BHP. 7. Dostawca powinien dostarczyć na koszt Dostawcy ciągnik rolniczy do siedziby Zamawiającego tj. do Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku, ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk. Przy dostawie ciągnika należy dołączyć potwierdzenie wykonania przeglądu zerowego, co należy udokumentować w książce gwarancyjnej pojazdu, bez wnoszenia dodatkowych opłat przez Zamawiającego. W dniu odbioru ciągnika rolniczego zostanie sporządzony protokół odbioru. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w odległości maksymalnej 100 kilometrów od siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Ełku przy ul. Kolonia 1. Wymagany czas na podjęcie fizycznych czynności serwisowych – do 24 godzin. W przypadku konieczności transportu ciągnika do siedziby serwisu, Wykonawca poniesie jego koszt. Ryzyko i ubezpieczenie na czas transportu leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie ponosi kosztów transportu za odkupowany ciągnik marki Bialorus.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); b) Formularz parametry techniczne (załącznik nr 2 do SIWZ); c) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. d) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach