Przetargi.pl
Zakup busa na potrzeby Miejskiego Ośrodka Rehabilitacji i Usług Specjalistycznych przy ul. C.K.Norwida 5 w Głogowie.

Miejski Ośrodek Rehabilitacji i Usług Specjalistycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 727 65 72
  • Data zamieszczenia: 2020-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Rehabilitacji i Usług Specjalistycznych
    Norwida 5
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 76 727 65 72
    REGON: 02240264900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morius.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup busa na potrzeby Miejskiego Ośrodka Rehabilitacji i Usług Specjalistycznych przy ul. C.K.Norwida 5 w Głogowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2020 roku 9-osobowego busa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 osób na wózkach inwalidzkich dla Miejskiego Ośrodka Rehabilitacji i Usług Specjalistycznych przy ul. C.K. Norwida 5 w Głogowie. Zakup samochodu osobowego – busa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach „Programu Wyrównywania Różnic Między Regionami III” – obszar D. Szczegółowy opis parametrów technicznych zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 3.2. Inne wymagania i uwagi: 3.2.1. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji mechanicznej na silnik i podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne oraz dodatkowe wyposażenie bez limitu kilometrów; minimum 2 lata. Gwarancja mechaniczna stanowi kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu. 3.2.1. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na korozję perforacyjną nadwozia: minimum 5 lat. Gwarancja ta stanowi kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu. 3.2.2. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na powłoki lakiernicze: minimum 3 lata. 3.2.3. Oferowany samochód musi spełniać wymagania techniczne określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.) oraz odpowiadać warunkom technicznym określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.). 3.2.4. Oferowany samochód musi posiadać kartę pojazdu, instrukcję obsługi w języku polskim, kartę gwarancyjną z listą punktów autoryzowanych serwisów obsługi (ASO) na terenie całego kraju, inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu zgodnie z przepisami o rejestracji pojazdów oraz dokumenty niezbędne do dopuszczenia oferowanego samochodu do ruchu na terenie Polski, tj. wyciąg z aktualnego świadectwa zgodności WE. 3.2.5. Zamawiający ubezpieczy samochód we własnym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34115000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1), 1) dokumenty wymienione w pkt 7.1 – 7.2 SIWZ, 2) zgodnie z art. 23 ust. 2 Pzp oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa określającego zakres, z podaniem imienia i nazwiska pełnomocnika – w przypadku gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (np.: spółka cywilna, konsorcjum). 7.1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1) w formie oryginału załącznik nr 2, w którym znajdują się oświadczenia wykonawcy o braku podstaw wykluczenia, 2) w formie oryginału załącznik nr 3, w którym znajdują się oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 7.2. Wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom (załącznik nr 4). 7.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia: 1) każdy z wykonawców składa oddzielnie dokument, o którym mowa w pkt 7.1 ppkt 1 SIWZ, 1) wykonawcy składają w jednym egzemplarzu podpisane przez pełnomocnika dokumenty, o których mowa w pkt 7.1 ppkt 2 i pkt 7.2 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach