Przetargi.pl
Zakup, budowa i montaż Zintegrowanego Systemu Łączności (ZSŁ) na potrzeby Komedy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świeciu w lokalizacji Świecie ul. Petelskiego 1

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 86-100 Świecie, ul. Laskowicka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 311 444 , fax. 523 332 170
  • Data zamieszczenia: 2020-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Laskowicka 2
    86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 311 444, fax. 523 332 170
    REGON: 92365566000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppspswiecie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, budowa i montaż Zintegrowanego Systemu Łączności (ZSŁ) na potrzeby Komedy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świeciu w lokalizacji Świecie ul. Petelskiego 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, budowa i montaż Zintegrowanego Systemu Łączności (ZSŁ) dla potrzeb Komedy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świeciu w lokalizacji Świecie ul. Petelskiego 1, obejmująca swoim zakresem urządzenia telefoniczne, radiowe i teleinformatyczne. Przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia wymagania są wymaganiami obligatoryjnymi. Wykonawca musi zagwarantować w formie oświadczenia, że spełnia wszystkie wymogi zwarte w opisie. Niespełnienie tego warunku poskutkuje odrzuceniem oferty. Oferenci zobowiązani są do podania w ofercie producenta, typu i wersji oprogramowania wszystkich proponowanych urządzeń. Szczegółowy zamówienia zawarty został w załączonym do SIWZ załączniku opisujący przedmiot zamówienia. 1. Zał_nr_1_Opis przedmiotu zamówienia W przypadku, gdy w treści niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia zostaje opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinien posiadać oferowany przedmiot zamówienia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Zamawiający przez podanie w SIWZ nazw własnych produktów, będących przedmiotem zamówienia, określa minimalne parametry techniczne, cechy użytkowe oraz jakościowe (wykonanie, estetyka, deklaracje zgodności z normami UE itp.) jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. INFORMACJA DODATKOWA: Zamawiający w porozumieniu z Główny Wykonawcą prowadzącym obecnie roboty budowlane na terenie inwestycji, wyraża zgodę na wykonanie prac montażowych przez firmy wskazane prze Zamawiającego po wyłonieniu Wykonawcy w bieżącym postepowaniu podczas prowadzonych robót budowlanych na terenie inwestycji we wskazanym i umówionym wcześniej terminie. 2. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie, jednakże nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. 3. Zamawiający wymaga na czas realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę 4 osób niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni w/w osoby na czas realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby. - Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia będzie mógł zażądać od Wykonawcy, aby przedłożył on dokumenty potwierdzające zatrudnienie w/w osób, w tym: kopii umów o pracę, dowody odprowadzenia składek ZUS, oświadczenia od zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy zł i 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PKO BP Nr 79 1020 5040 0000 6902 0170 8411 z dopiskiem: „Wadium na „Zakup, budowa i montaż Zintegrowanego Systemu Łączności (ZSŁ) na potrzeby Komedy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świeciu w lokalizacji Świecie ul. Petelskiego 1”. 3. Wykonawca powinien złożyć w ofercie dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania wymaganej kwoty na rachunku zamawiającego. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) być wystawione na Komendę Powiatową PSP w Świeciu ul. Laskowicka 2, 86 – 100 Świecie, b) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, c) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną