Przetargi.pl
Zakup bramki do automatycznej kontroli granicznej wraz ze wsparciem producenckim.

Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej ogłasza przetarg

  • Adres: 00463 Warszawa, ul. Podchorążych
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 500 43 72 , fax. 22 500 47 82, 22 500 47 07
  • Data zamieszczenia: 2018-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej
    ul. Podchorążych 38
    00463 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 500 43 72, fax. 22 500 47 82, 22 500 47 07
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup bramki do automatycznej kontroli granicznej wraz ze wsparciem producenckim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup bramki do automatycznej kontroli granicznej wraz ze wsparciem producenckim. Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 18 miesięcy, licząc od dnia odbioru I Etapu przedmiotu zamówienia. Gwarancja obejmuje Bramkę ABC oraz interfejs programistyczny wytworzony w ramach Etapu II od momentu odbioru tego interfejsu do dnia upływu gwarancji rozpoczynającej się po odbiorze Etapu I. Wykonawca dostarczy i zainstaluje przedmiot zamówienia (Bramkę ABC) do siedziby Biura Łączności i Informatyki KGSG przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie (lub w innym obiekcie SG w Warszawie) z prawem do jednorazowego przeniesienia i zainstalowania Bramki ABC w jednym z obiektów SG na terenie Polski, w toku trwania gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35120000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie konkretyzuje warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach