Przetargi.pl
zakup boksów dla psów wraz z rozbiórką i demontażem eternitu oraz utwardzeniem gruntu na terenie Schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Szwajcarskiej w Zielonej Górze

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup boksów dla psów wraz z rozbiórką i demontażem eternitu oraz utwardzeniem gruntu na terenie Schroniska dla bezdomnych zwierząt przy ul. Szwajcarskiej w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) rozbiórkę wiat dla psów wraz z demontażem zadaszenia z eternitu: - Wykonawca winien dokonać rozbiórki zadaszeń wykonanych z płyt cementowo-azbestowych zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tym zakresie oraz transportować i utylizować materiały rozbiórkowe przy pomocy jednostki upoważnionej do wykonywania czynności w tym zakresie ( Rozporządzenie Ministra Gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest - Dz. U.04.71.649 z dnia 21 kwietnia 2004 r.) - Do czasu odbioru końcowego robót rozbiórkowych Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów stwierdzających odbiór i utylizację przez jednostkę uprawnioną płyt azbestowo-cementowych. - W uzgodnieniu z administracją schroniska, kojce podległe demontażowi, a jeszcze nadające się do okresowego wykorzystania należy pozostawić schronisku. - Dane techniczne obiektów podlegających rozbiórce obiekt nr 2 i 3 ( dok. A): a/ Obiekt nr 2 - dwa segmenty o wymiarach 36,72x4,30m, pow. zabudowy 404,6 m2, kubatura 1112,6 m3. b/ Obiekt nr 3 - jeden segment o wymiarach 36,74x4,30m, pow. zabudowy 241,3 m2, kubatura 663,5 m3. - Zakres prac rozbiórkowych wiat oznaczonych nr 2 i 3 ( dok. A ) obejmuje: - rozebranie pokryć dachowych z płyt azbestowych ca.703m2 i poliestrowych ca.171m2; - pocięcie konstrukcji stalowych z ceowników; - wykonanie wykopów niezbędnych do odkrycia istniejących fundamentów, usunięcie istniejących ław, stóp; - wywóz materiałów rozbiórkowych oraz podlegających utylizacji wraz z utylizacją eternitu; - rozbiórka pozostałych chodników, przejść. b) zagospodarowanie terenu pod wiaty dla psów: 1. Zakres przedmiotowej usługi obejmuje dostarczenie 48 szt. pojedynczych kojców o wymiarach 3x2m, wyposażonych w ramę frontową z drzwiami i klapą z karmidłem podwójnym ( wypełnienie rurami) wraz z ich montażem : - 9 szt. kojców z ilości zamawianej winna być wyposażona w pełną ramę wypełnioną deskami ( kojce skrajne określone nr 1; 11; 28; 39; 56; 67; 84; 95; 96) - dok. C). - 35 szt. kojców winno być wyposażone w ramę pełna wypełnioną deskami ( kojce umieszczone w rzędach zewnętrznych - dok. C). - Ściany między kojcami winne zawierać pełne ramy wypełnione deskami, celem izolacji zwierząt miedzy sobą. Uwaga: same kojce winne być wykonane z profili stalowych wypełnionych rurkami z rozstawem ca. 5 lub 8 cm lub deskami. Drzwi winne się otwierać do wewnątrz kojca. Klapa z karmidłem podwójnym winna być obrotowa. Kojce wyposażone powinny być w drewnianą podłogę i zadaszone. Drewno użyte do budowy kojców winno być impregnowane. Zadaszenie wykonać należy z blachy trapezowej ocynkowanej lub powlekanej umieszczonej na regulowanej konstrukcji wsporczej. 2. Montowane kojce w ilości określonej powyżej wyposażyć należy w ocieplane budy dla zwierząt w tym: a/ 36 szt. bud większych o wym. ca. 120x85 cm; b/ 12 szt. bud mniejszych o wym. ca. 100x75 cm. 3. Realizacja zagospodarowania terenu pod pawilonem nr 1 i 2 ( dok. C) obejmuje: - pow. chodników (z płytek betonowych z odzysku 50x50x7) w obrębie pawilonu nr 1 =73,80m2, przy zlikwidowanym pawilonie nr 2 ( 2 ciągi piesze) = 163,80m2; - pow. posadzek betonowych pod kojcami nowymi, pod zlikwidowanym pawilonem nr 1 = 73,80m2, a pod zlikwidowanym pawilonie nr 2 ( 3 rzędy) 221,40m2. - ręczne wykonanie koryt pod chodniki z ręcznym profilowaniem i zagęszczaniem podłoża; - wykonanie rowków pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wym. 20x20cm; - wykonanie podsypki cementowo-piaskowej wraz z ciągami pieszymi; - wykonanie posadzki betonowej pod kojcami z dylatacją, zbrojenie podłoża siatką z drutu fi.4,5 o oczkach 15x15; - wykonanie zadaszenia z pokryciem blachą trapezową powlekaną. Uwaga: Realizacja w/w zlecenia z uwagi na specyfikę wykonywania remontu schroniska winna przebiegać we współpracy z administracją schroniska w odniesieniu do etapowania przekwaterowań zwierząt w czasie wykonywania zleconych prac; Zakres robót określony jako ETAP I - pawilon 1 i 2 ( dok. C) należy prowadzić etapami w sposób następujący: a/ demontaż pawilonu nr 1 wraz z zadaszeniem; b/ wykonanie utwardzenia gruntu pod nowe boksy oznaczone nr 1-11( dok. C) oraz montaż w tym miejscu nowych boksów wraz z budami. c/ demontaż pawilonu nr 2 ( dok. C) wraz z zadaszeniem; d/ wykonanie utwardzenia gruntu pod nowe boksy oznaczone nr 28-39; 56-67; 84-96 ( dok. C) oraz montaż w tym miejscu nowych boksów wraz z budami; e/ wykonanie zadaszeń dot. nowych kojców; f/ wykonanie utwardzeń gruntu - budowa ciągów pieszych pomiędzy nowymi kojcami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp. 5.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3)-6.1.5 SIWZ. 5.4. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 7) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1. Wymienione w pkt 6 SIWZ dokumenty i oświadczenia muszą być załączone do oferty. 2. Składane dokumenty musza być przedstawione w formie oryginału, za wyjątkiem dokumentów o których mowa w pkt 6.1.5) SIWZ, które mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.4. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 6.5. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1. - 6.4. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach