Przetargi.pl
ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH, SZKOLNYCH, ULGOWYCH DLA UCZNIÓW NA DOWOŻENIE I ODWOŻENIE ORAZ OPIEKĘ NAD TYMI UCZNIAMI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2019-2020

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ogłasza przetarg

  • Adres: 09-450 Wyszogród, ul. Rębowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 311 020 , fax. 242 311 024
  • Data zamieszczenia: 2019-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród
    ul. Rębowska 37
    09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie
    tel. 242 311 020, fax. 242 311 024
    REGON: 52847400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH, SZKOLNYCH, ULGOWYCH DLA UCZNIÓW NA DOWOŻENIE I ODWOŻENIE ORAZ OPIEKĘ NAD TYMI UCZNIAMI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2019-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych, szkolnych, ulgowych dla uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Wyszogród. Zakup biletów obejmuje dowożenie i odwożenie oraz opiekę nad tymi uczniami w czasie ich przewozu do Szkół Podstawowych w: Kobylnikach, Rębowie, Wyszogrodzie oraz do Przedszkola Samorządowego w Wyszogrodzie. Łączna długość czterech tras przejazdowych autokarami – wynosić będzie około 397 kilometrów dziennie (wg wykazu stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ). Część tras po drogach gruntowych (około 15 %). Razem do przewozu jest 210 uczniów. Ilość i rodzaj wyżej wymienionych tras , godziny przejazdów oraz liczba uczniów mogą ulec zmianie, ze względu na zmiany organizacyjne, które mogą wystąpić w szkołach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego (osób) zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia- w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – Załącznik Nr 5, 3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach