Przetargi.pl
ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY MIŃSK MAZOWIECKI W ROKU SZKOLNYM 2020/2021

Gmina Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 582 851 , fax. 257 582 489
  • Data zamieszczenia: 2020-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mińsk Mazowiecki
    ul. Chełmońskiego 14
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 257 582 851, fax. 257 582 489
    REGON: 71158274700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY MIŃSK MAZOWIECKI W ROKU SZKOLNYM 2020/2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów następujących szkół podstawowych z terenu gminy Mińsk Mazowiecki w roku szkolnym 2020/2021: Szkoły Podstawowej w Brzózem - około 59, Szkoły Podstawowej w Hucie Mińskiej z/s w Cielechowiźnie - 10, Szkoły Podstawowej w Janowie - około 232, Szkoły Podstawowej w Mariance - około 115, Szkoły Podstawowej w Starej Niedziałce - około 32, Szkoły Podstawowej w Stojadłach - około 75, Szkoły Podstawowej w Zamieniu - około 35, 2. Liczba uczniów objętych zamówieniem wynosi około 558. 3. Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi – mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Nie można podać maksymalnej liczby biletów oraz wskazać kiedy liczba biletów może ulec zmianie, gdyż decydują o tym indywidualne przypadki losowe, na co Zamawiający nie ma wpływu. Zamawiający będzie dokonywał zakupu biletów miesięcznych dla uczniów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1992r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2018r. poz. 295). 4. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: kierowanie pojazdami, opiekunowie, jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy. 5. Faktury za zakup biletów na poszczególne miesiące będą wystawiane na gminę, a odbiorcami będą poszczególne szkoły. 5. Kursy pojazdów przystosowanych do przewozu osób będą odbywały się w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2020/2021 Ministerstwa Edukacji Narodowej. 6. Przewidywane pory dowozu uczniów do szkół: od 7.30 do 8.00 (zajęcia w szkołach będą rozpoczynać się w godzinach 8.00 - 8.15). Przewidywane pory odwozu: pomiędzy godziną 12.30 - 16.30. (oczekiwanie na kurs po zakończeniu zajęć nie dłużej niż 20 min). Godziny odwozu uczniów mogą ulec zmianie w poszczególnych szkołach. 7. Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy rozkład jazdy pojazdów przystosowanych do przewozu osób do poszczególnych szkół i rozwiesi go na wyznaczonych przystankach. 8. Szkoła Podstawowa w Brzózem: rano 1 pojazd przy szkole o godzinie 7.50 codziennie 59 uczniów), po południu o godzinie 14.30 – 1 pojazd (22 uczniów), o godzinie 15.30 – 1 pojazd (37 uczniów), 9. Szkoła Podstawowa w Hucie Mińskiej z/s w Cielechowiźnie: rano 1 pojazd przy szkole o godzinie 7.30, po południu o godzinie 16.30 – 1 pojazd - 10 uczniów. 10. Szkoła Podstawowa w Mariance: rano pojazdy z uczniami przy szkole codziennie o godzinie 7.50 (70 uczniów), o godz. 9.40 z dziećmi przy szkole – (43 uczniów), po południu codziennie odjazd o godzinie 13.45 – (14 uczniów), o godzinie 14.40 – (36 uczniów), o godzinie 15.40 – (36 uczniów), o godzinie 16.40 – (27 uczniów). Wykonawca może, w uzgodnieniu z Zamawiającym podzielić trasę Mińsk Mazowiecki – Marianka z czasem dojazdu 7.50 w taki sposób aby dostosować liczbę uczniów na poszczególnych odcinkach trasy do optymalnego wykorzystania dwóch pojazdów. 11. Szkoła Podstawowa w Stojadłach: rano 2 pojazdy z dziećmi przy szkole codziennie o godzinie 7.50 (69 uczniów i 6 uczniów), po południu codziennie o godzinie 15.15 – 2 pojazdy (69 uczniów i 6 uczniów). 12. Szkoła Podstawowa w Zamieniu: rano 1 pojazd z dziećmi przy szkole codziennie o godzinie 7.50 (35 uczniów), po południu codziennie odjazd o godzinie 12.40 – 1 pojazd (15 uczniów) i 15.20 – 1 pojazd (20 uczniów). 13. Szkoła Podstawowa w Starej Niedziałce: rano 1 pojazd z dziećmi przy szkole codziennie o godzinie 8.00 (32 uczniów), po południu codziennie odjazd o godzinie 13.40 – 1 pojazd, 14.30 – 1 pojazd. 14. Szkoła Podstawowa w Janowie: rano pojazdy z dziećmi przy szkole codziennie o godzinie 7.50 (78 uczniów, 91 uczniów i 69 uczniów), po południu codziennie odjazdy o godzinie 12.30 – od 21 uczniów do 42 uczniów w zależności od dni tygodnia, o godzinie 13.00 – od 41 uczniów do 99 uczniów w zależności od dni tygodnia , o godzinie 14.20 – od 95 uczniów do 174 uczniów w zależności od dni tygodnia). 15. Wykonawca winien zatrudnić kierowców do w/w przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, wymaganych przepisami prawa. 16. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia opiekunów w każdym pojeździe w dowozie uczniów do szkół. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu. Opiekę nad dziećmi może sprawować osoba pełnoletnia niekarana, nie figurująca w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym. 17. Obowiązki opiekuna: - zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w czasie jazdy pojazdem do szkół oraz służenie pomocą dzieciom w czasie jazdy pojazdem, - pomoc dzieciom w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu i przekazanie ich osobom uprawnionym do odbioru, - opieka oraz zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w drodze z pojazdu do budynku szkoły oraz w drodze z budynku szkoły do pojazdu. 18. Wyznaczone trasy do Szkoły Podstawowej w Hucie Mińskiej z/s w Cielechowiźnie będą obowiązywały w jedną i drugą stronę przy każdym kursie pojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34980000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim Nr 70 9226 0005 0024 5238 2000 0130 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki ul. Chełmońskiego 14 05-300 Mińsk Mazowiecki w kancelarii pok. 102, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty 2) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) 3) Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeżeli dotyczy) 4) Potwierdzenie wniesienia wadium 5) Oświadczenie (Załącznik nr 6) dotyczące zatrudnienia do sprawowania opieki nad dziećmi podczas dowozu uczniów do szkół podstawowych w roku szkolnym 2020/2021 osób pełnoletnich, nie karanych i nie figurujących w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach