Przetargi.pl
ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY MIŃSK MAZOWIECKI W ROKU SZKOLNYM 2019/2020

Gmina Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 582 851 , fax. 257 582 489
  • Data zamieszczenia: 2019-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mińsk Mazowiecki
    ul. Chełmońskiego 14
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 257 582 851, fax. 257 582 489
    REGON: 71158274700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY MIŃSK MAZOWIECKI W ROKU SZKOLNYM 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów następujących szkół podstawowych z terenu gminy Mińsk Mazowiecki w roku szkolnym 2019/2020: Szkoły Podstawowej w Brzózem - około 64, Szkoły Podstawowej w Hucie Mińskiej z/s w Cielechowiźnie - 8, Szkoły Podstawowej w Janowie - około 236, Szkoły Podstawowej w Mariance - około 135, Szkoły Podstawowej w Starej Niedziałce - około 38, Szkoły Podstawowej w Stojadłach - około 37, Szkoły Podstawowej w Zamieniu - około 38, 2. Liczba uczniów objętych zamówieniem wynosi około 556. 3. Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi – mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Nie można podać maksymalnej liczby biletów oraz wskazać kiedy liczba biletów może ulec zmianie, gdyż decydują o tym indywidualne przypadki losowe, na co Zamawiający nie ma wpływu. 4. Zamawiający będzie dokonywał zakupu biletów miesięcznych dla uczniów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1992r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2018r. poz. 295). 5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: kierowanie pojazdami, jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy. 6. Faktury za zakup biletów na poszczególne miesiące będą wystawiane na gminę, a odbiorcami będą poszczególne szkoły. 7. Kursy pojazdów przystosowanych do przewozu osób będą odbywały się w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2019/2020 Ministerstwa Edukacji Narodowej. 8. Przewidywane pory dowozu uczniów do szkół: od 7.30 do 8.00 (zajęcia w szkołach będą rozpoczynać się w godzinach 8.00 - 8.15). 9. Przewidywane pory odwozu: pomiędzy godziną 12.30 - 16.30. (oczekiwanie na kurs po zakończeniu zajęć nie dłużej niż 20 min). Godziny odwozu uczniów mogą ulec zmianie w poszczególnych szkołach. 10. Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy rozkład jazdy pojazdów przystosowanych do przewozu osób do poszczególnych szkół i rozwiesi go na wyznaczonych przystankach. 11. Szkoła Podstawowa w Brzózem: rano 1 pojazd przy szkole o godzinie 7.50 codziennie, po południu o godzinie 14.30 – 1 autobus - 64 dzieci. 12. Szkoła Podstawowa w Hucie Mińskiej z/s w Cielechowiźnie: rano 1 pojazd przy szkole o godzinie 7.40, po południu o godzinie 16.30 – 1 pojazd - 8 dzieci. 13. Szkoła Podstawowa w Mariance: rano 2 pojazdy z dziećmi przy szkole codziennie o godzinie 8.00 (51 uczniów i 47 uczniów), o godz. 9.40 z dziećmi przy szkole – 1 pojazd (37 uczniów), po południu codziennie odjazd o godzinie 13.40 – 1 pojazd (26 uczniów), o godzinie 14.30 – 2 pojazdy (22 uczniów i 19 uczniów), o godzinie 15.30 – 2 pojazdy (21 uczniów i 25 uczniów), o godzinie 16.30 – 1 pojazd (22 uczniów). 14. Szkoła Podstawowa w Stojadłach: rano 2 pojazdy z dziećmi przy szkole codziennie o godzinie 7.50 (33 uczniów i 4 uczniów), po południu codziennie o godzinie 15.15 – 2 pojazdy (33 uczniów i 4 uczniów). 15. Szkoła Podstawowa w Zamieniu: rano 1 pojazd z dziećmi przy szkole codziennie o godzinie 7.50 (38 uczniów), po południu codziennie odjazd o godzinie 12.40 – 1 pojazd (15 uczniów) i 15.20 – 1 pojazd (23 uczniów). 16. Szkoła Podstawowa w Starej Niedziałce: rano 1 pojazd z dziećmi przy szkole codziennie o godzinie 8.00 (38 uczniów), po południu codziennie odjazd o godzinie 13.40 – 1 pojazd, 14.30 – 1 pojazd. 17. Szkoła Podstawowa w Janowie: rano pojazdy z dziećmi przy szkole codziennie o godzinie 7.50 (78 uczniów, 91 uczniów i 67 uczniów), po południu codziennie odjazdy o godzinie 12.30 – od 21 uczniów do 42 uczniów w zależności od dni tygodnia, o godzinie 13.00 – od 41 uczniów do 99 uczniów w zależności od dni tygodnia , o godzinie 14.20 – od 95 uczniów do 174 uczniów w zależności od dni tygodnia). 18. Wykonawca winien zatrudnić kierowców do w/w przedmiotu zamówienia o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, wymaganych przepisami prawa. 19. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia opiekunów w każdym pojeździe w dowozie uczniów do szkół. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu. Opiekę nad dziećmi może sprawować osoba pełnoletnia niekarana, nie figurująca w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym. 20. Obowiązki opiekuna: - zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w czasie jazdy pojazdem do szkół oraz służenie pomocą dzieciom w czasie jazdy pojazdem, - pomoc dzieciom w czasie wsiadania i wysiadania z pojazdu i przekazanie ich osobom uprawnionym do odbioru, - opieka oraz zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom w drodze z pojazdu do budynku szkoły oraz w drodze z budynku szkoły do pojazdu. 21. Wyznaczone trasy do Szkoły Podstawowej w Hucie Mińskiej z/s w Cielechowiźnie będą obowiązywały w jedną i drugą stronę przy każdym kursie pojazdu. 22. Trasy przejazdów oraz przewidywana liczba uczniów zostały wskazane w załączniku nr 5 – Trasy przejazdów oraz przewidywana liczba uczniów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim Nr 52 9226 0005 0000 8035 2000 0040 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki ul. Chełmońskiego 14 05-300 Mińsk Mazowiecki w kancelarii pok. 102, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy) 3) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) 4) Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeżeli dotyczy) 5) Potwierdzenie wniesienia wadium 6) Załącznik nr 6 Oświadczenie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach