Przetargi.pl
ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY MIŃSK MAZOWIECKI W ROKU SZKOLNYM 2019/2020

Gmina Mińsk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Chełmońskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 257 582 851 , fax. 257 582 489
  • Data zamieszczenia: 2019-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mińsk Mazowiecki
    ul. Chełmońskiego 14
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 257 582 851, fax. 257 582 489
    REGON: 71158274700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP BILETÓW MIESIĘCZNYCH DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY MIŃSK MAZOWIECKI W ROKU SZKOLNYM 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów następujących szkół podstawowych z terenu gminy Mińsk Mazowiecki w roku szkolnym 2019/2020: Szkoły Podstawowej w Brzózem - około 52, Szkoły Podstawowej w Janowie - około 226, Szkoły Podstawowej w Mariance - około 133, Szkoły Podstawowej w Starej Niedziałce - około 38, Szkoły Podstawowej w Stojadłach - około 25, Szkoły Podstawowej w Zamieniu - około 39, Liczba uczniów objętych zamówieniem wynosi około 513. Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi - mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Nie można podać maksymalnej liczby biletów oraz wskazać kiedy liczba biletów może ulec zmianie, gdyż decydują o tym indywidualne przypadki losowe, na co Zamawiający nie ma wpływu. Zamawiający będzie dokonywał zakupu biletów miesięcznych dla uczniów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1992r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2018r. poz. 295). Faktury za zakup biletów na poszczególne miesiące będą wystawiane na gminę, a odbiorcami będą poszczególne szkoły. Kursy autobusów będą odbywały się w dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2019/2020 Ministerstwa Edukacji Narodowej. Przewidywane pory dowozu uczniów do szkół: od 7.40 do 8.00 (zajęcia w szkołach będą rozpoczynać się w godzinach 8.00 - 8.15). Przewidywane pory odwozu: pomiędzy godziną 12.30 - 16.00. (oczekiwanie na kurs po zakończeniu zajęć nie dłużej niż 20 min). Godziny odwozu uczniów mogą ulec zmianie w poszczególnych szkołach. Będzie to wiadome w drugiej połowie sierpnia po ułożeniu planu zajęć lekcyjnych na rok szkolny 2019/2020. Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy rozkład jazdy autobusów do poszczególnych szkół i rozwiesi go do dnia 28 sierpnia 2019 r. na wyznaczonych przystankach. Szkoła Podstawowa w Brzózem: rano 1 autobus przy szkole o godzinie 7.50 codziennie, po południu o godzinie 14.30 – 1 autobus. Szkoła Podstawowa w Mariance: rano 2 autobusy z dziećmi przy szkole codziennie o godzinie 8.05, o godz. 9.45 z dziećmi przy szkole – 1 autobus, po południu codziennie odjazd o godzinie 13.30 – 1 autobus, o godzinie 14.30 – 2 autobusy, o godzinie 15.30 – 2 autobusy, o godzinie 16.00 – 1 autobus Szkoła Podstawowa w Stojadłach: rano 1 autobus z dziećmi przy szkole codziennie o godzinie 7.50, po południu codziennie o godzinie 15.15 – 1 autobus. Szkoła Podstawowa w Zamieniu: rano 1 autobus z dziećmi przy szkole codziennie o godzinie 7.50, po południu codziennie odjazd o godzinie 12.30 – 1 autobus i 15.15 – 1 autobus. Szkoła Podstawowa w Starej Niedziałce: rano 1 autobus z dziećmi przy szkole codziennie o godzinie 8.00, po południu codziennie odjazd o godzinie 13.40 – 1 autobus, 14.30 – 1 autobus. Szkoła Podstawowa w Janowie: rano 3 autobusy z dziećmi przy szkole codziennie o godzinie 7.50, po południu codziennie odjazdy o godzinie 12.30 – 1 autobus, 13.00 – 1 autobus, 14.25 – 2 autobusy. Wyznaczone trasy będą obowiązywały w jedną i drugą stronę. 2. Trasy przejazdów oraz przewidywana liczba uczniów zostały wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ – Trasy przejazdów oraz przewidywana liczba uczniów 3. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: kierowanie pojazdami, jeżeli wykonywanie tych czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim Nr 52 9226 0005 0000 8035 2000 0040 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Mińsk Mazowiecki ul. Chełmońskiego 14 05-300 Mińsk Mazowiecki w kancelarii pok. 102, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu osób.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy) 3) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) 4) Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeżeli dotyczy) 5) Potwierdzenie wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach