Przetargi.pl
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów Gminy Liniewo

Gmina Liniewo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-420 Liniewo, ul. Dworcowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 878 520 , fax. 586 878 522
  • Data zamieszczenia: 2019-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Liniewo
    ul. Dworcowa 3
    83-420 Liniewo, woj. pomorskie
    tel. 586 878 520, fax. 586 878 522
    REGON: 19167519000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liniewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup biletów miesięcznych dla uczniów Gminy Liniewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest Zakup biletów miesięcznych dla uczniów na zasadzie art. 5 a ustawy z dnia 20.06.1992 roku o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami trans-portu publicznego (t. j. Dz.U. 2018 poz. 295) z i do placówek oświatowych z terenu gminy Liniewo. 2) Dowóz realizowany musi być co najmniej 2 autobusami (51 miejsc siedzących każdy pojazd) rano jak i w godzinach popołudniowych. Dowóz uczniów do placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 11 sierpnia 2017 r. (Dz. U. 2017, poz. 1603 z późniejszymi zmianami) w sprawie organizacji roku szkolnego. Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 autobusami (51 miejsc siedzących każdy pojazd) w przypadku awarii pojazdów wyznaczonych do wykonywania zadania (2 pojazdy zastępcze). 3) W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego. 4) Zamawiający sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej. 5) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert na częściowy zakres usług. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: A. Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Oświatowego w Liniewie, ul. Szkolna 2, 83-420 Liniewo. a) Lubieszyn - Liniewo - 20 uczniów b) Wysin – Liniewo - 6 uczniów c) Chrósty Wysińskie - Liniewo - 6 uczniów d) Stary Wiec – Liniewo - 2 uczniów e) Głodowo – Liniewo - 12 uczniów f) Deka – Liniewo - 2 uczniów g) Iłownica – Liniewo - 4 uczniów h) Płachty – Liniewo - 4 uczniów i) Orle – Liniewo - 8 uczniów j) Garczyn – Liniewo - 8 uczniów k) Sobącz – Liniewo - 21 uczniów l) Rogazy – Liniewo - 6 uczniów ł) Małe Liniewo – Liniewo - 6 uczniów ------------------------------------------------------------------------------ Łącznie: - 105 uczniów B. Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Oświatowego w Garczynie, Garczyn 10, 83-420 Liniewo. a) Orle - Garczyn - 37 uczniów ------------------------------------------------------------------------------ Łącznie: - 37 uczniów C. Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Wysinie, Wyzwolenia 4/6, 83-421 Wysin. a) Chrósty Wysińskie – Wysin - 17 uczniów b) Stary Wiec – Wysin - 3 uczniów ------------------------------------------------------------------------------ Łącznie: - 20 uczniów D. Dowóz i odwóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Głodowie, Głodowo 16, 83-412 Głodowo. a) Iłownica – Głodowo - 11 uczniów b) Deka – Głodowo - 6 uczniów ------------------------------------------------------------------------------ Łącznie: - 17 uczniów Łączna liczba dowożonych uczniów: 179 7) Wskazane z pkt 6 lit od A do D trasy dowozów mogą ulec zmianie (par. 9 ust. 2 pkt 1) lit e) istot-nych postanowień umowy). Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwiezienie po zakończeniu zajęć lek-cyjnych ustalane będzie pomiędzy Wykonawcą a dyrektorami poszczególnych szkół na tydzień przed rozpoczęciem sezonu szkolnego (rozkład jazdy). 8) Dowóz uczniów będzie odbywać się pojazdami dopuszczonymi do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i właściwie do charakteru przewozów oznakowanymi. 9) W przypadku awarii wyznaczonego na zadanie pojazdu Wykonawca podstawi pojazd zastępczy spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. Czas podstawienia pojazdu zgodny z czasem wskazanym w ofercie jednak nie może być dłuższy niż 120 minut. 10) Wykonawca zapewni uczniom przewożonym warunki bezpieczeństwa, wygodę, w szczególności miejsca siedzące. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował autobusami z ilością miejsc w pojazdach i odpowiednią liczbą autobusów, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach. 11) Dowóz i odwóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów i godzin. W uzasadnionych przypadkach, wynikających w szczególności z harmonogramu zajęć szkolnych Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w rozkładzie jazdy. 12) Rozliczenie usługi, o której mowa w pkt. 6. następować będzie na podstawie ilości rzeczywiście sprzedanych przez Wykonawcę biletów miesięcznych. 13) Łączna liczba uczniów (biletów miesięcznych) może ulec zmianie w stosunku rocznym o ± 15%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że posiada aktualną licencję transportową na wykonywanie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 58 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 3) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach