Przetargi.pl
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Ćmielów w roku szkolnym 2009/2010.

Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-520 Ćmielów, ul. Ostrowiecka 40
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8612018, 8612283 , fax. 015 8612018
  • Data zamieszczenia: 2009-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie
    ul. Ostrowiecka 40 40
    27-520 Ćmielów, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8612018, 8612283, fax. 015 8612018
    REGON: 00052768700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cmielow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Ćmielów w roku szkolnym 2009/2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dowożonych do placówek szkolnych na terenie Miasta i Gminy Ćmielów w roku szkolnym 2009/2010. Na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się: 1) Świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci i młodzieży do przedszkola w Ćmielowie, Szkoły Podstawowej Nr 1 w Ćmielowie, Gimnazjum w Ćmielowie, Szkoły Podstawowej w Brzóstowej, Gimnazjum w Brzóstowej oraz Szkoły Podstawowej w Przeuszynie w roku szkolnym 2009/2010 w formie zakupu biletów miesięcznych na 6 trasach - wg. załącznika nr 5a, 5b i 5c do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przewidywana liczba uczniów do przewiezienia: 229 osoby. 2) Przewóz uczniów w roku szkolnym 2009/2010 na trasie Brzóstowa - Ożarów (basen) - Brzóstowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości uczniów przewożonych na poszczególnych trasach w trakcie realizacji zamówienia oraz zmiany częstotliwości wyjazdów na basen i ilości uczniów korzystających z tych przejazdów. W związku z powyższym w formularzu ofertowym wykonawca musi podać cenę biletu miesięcznego za przewóz 1 ucznia na wszystkich 6 trasach w skali 1 miesiąca oraz cenę jednostkową netto za 1km na trasie Brzóstowa - Ożarów (Basen) -Brzóstowa. Sposób wykonania przedmiotu zamówienia: Przejazdy dzieci i młodzieży szkolnej należy zapewnić w dni nauki szkolnej przewidziane organizacją roku szkolnego 2009/2010, począwszy od 01 września 2009r. do 25 czerwca 2010r. Dowóz dzieci do placówek szkolnych musi być zapewniony najpóźniej na godz. 7.50, natomiast odwóz po zakończeniu zajęć szkolnych ok. godz. 13.30 - 14.30. Powyższe godziny mogą ulec zmianie. Wykonawca będzie informowany o planowanych zmianach, co najmniej 5 dni przed ich zaistnieniem. Terminy oraz godziny wyjazdów na basen w Ożarowie będą każdorazowo uzgadniane z Wykonawcą. Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom zapewniono w autobusach miejsca siedzące. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa) muszą być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: posiadają ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: dysponują do prawidłowej realizacji zamówienia, co najmniej 6 autobusami o liczbie miejsc siedzących minimum 40 każdy lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego potencjału technicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o analizę dokumentów dołączonych do oferty, sprawdzając kompletność, spełnienie warunków dopuszczających oraz jakość złożonych dokumentów. Brak wykazania spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów do oferty musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki w postępowaniu. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ Wymagana forma - oryginał. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, należy złożyć wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu powinno wynikać, kto jest upoważniony do podpisywania ofert (zaciągania zobowiązań). Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Aktualnej licencji na wykonywanie transportu drogowego osób Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: 4.1. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia autobusów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Wymagana forma- oryginał. 4.2. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia autobusów, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 4.1 wykonawca wskazał autobusy, którymi będzie dysponował. Wymagania forma dokumentów: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 5. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny. W tym celu dokumenty określone w pkt. 4.1 ÷ 4.2 ma obowiązek złożyć ten lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich Wykonawców będą spełniać warunki udziału w postępowaniu. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku konsorcjum) winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ewentualnie umowę regulującą współpracę tych wykonawców, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 6.1. Wszelka korespondencja, oświadczenia, wnioski adresowane będą do Pełnomocnika ze skutkiem wobec wszystkich Wykonawców. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 8. Dokumenty, o których mowa w pkt. 7 muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7 zastępuje się je dokumentem zwierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis zawarty w pkt. 8 stosuje się odpowiednio. Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cmielow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach