Przetargi.pl
„Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Olszanica od 1 września 2019 roku do 30 czerwca 2020 roku w ramach kursów linii regularnych”

Gmina Olszanica ogłasza przetarg

  • Adres: 38-722 Olszanica,
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 461-76-10 , fax. 0-13 461-73-73
  • Data zamieszczenia: 2019-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszanica 81
    38-722 Olszanica, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 461-76-10, fax. 0-13 461-73-73
    REGON: 37044005700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszanica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Olszanica od 1 września 2019 roku do 30 czerwca 2020 roku w ramach kursów linii regularnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przewozowych na podstawie biletów miesięcznych dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli oraz opiekunów szkolnych z terenu gminy Olszanica w latach 2019/2020 w terminie od 01.09.2019r. do 30.06.2020r. z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży oraz opiekunów szkolnych z biletem miesięcznym (w cenach biletów ustalonych w postępowaniu przetargowym). 2.2. Wykonawca zobowiązany jest umożliwić przejazdy dzieci i młodzieży do szkół i z powrotem (na podstawie biletów miesięcznych). 2.3. Szacunkowa liczba dzieci dowożonych do placówek oświatowych z terenu gminy Olszanica w latach 2019/20 wynosi 197 osób + opiekunowie. Szczegółowe zestawienie liczby dowożonych dzieci oraz trasy z zaznaczeniem miejscowości z których dojeżdżają do placówek oświatowych przedstawiono w załączniku Nr 1 do SIWZ . 2.4. Wykonawca zabezpiecza transport dla dzieci, młodzieży szkolnej i opiekunów na utworzonych przez siebie liniach w dniach nauki szkolnej. 2.5. Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone przez Wykonawcę i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały dzieciom dojazd z miejsca zamieszkania do szkoły oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania w dni nauki szkolnej. 2.6. Wykonawca zaplanuje harmonogram przywozu dzieci do szkół i odwozu ze szkół i przedszkoli dzieci i młodzieży z terenu Gminy Olszanica na podstawie informacji zawartych w załączniku Nr 1 do SIWZ oraz formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.7. Wykonawca zapewni w szczególności dowóz dzieci i młodzieży wraz z opiekunami szkolnymi w godzinach 7.50 do 8.40 na zajęcia oraz powrót z placówek oświatowych w godzinach od 12.40 do 15.10. 2.8. Ustalenie ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokonuje w porozumieniu z Zamawiającym oraz dyrektorami placówek oświatowych. Trasa powinna przebiegać możliwie najkrótszą drogą. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany obciążeń na poszczególnych liniach. 2.9. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zmiany ilości dzieci dojeżdżających Wykonawca dostosuje trasy i liczbę kursów do potrzeb sprawnego dowozu dzieci do szkół na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat, a Wykonawca nie będzie rościł pretensji ani żądał rekompensaty finansowej jeżeli wartość zamówienia będzie mniejsza niż szacowana przez Zamawiającego. 2.10. Kursy winny się odbywać przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób oraz przewozu dzieci szkolnych, a także dostosowaniu liczby kursów oraz liczby miejsc siedzących pojazdów na poszczególnych kierunkach do ilości przewożonych dzieci. 2.11. Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 t.j. z późn. zm.) oraz w innych przepisach związanych z przewozem osób, m.in. ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 t.j.), również między innymi: a) Wykonawca musi zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsca siedzące dla każdego dziecka; b) Zamawiający wymaga zapewnienia w okresie niskich temperatur odpowiedniej temperatury w pojazdach przewożących dzieci; c) pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczenia OC i NW oraz aktualne badania techniczne. 2.12. Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od przewidywanego przewozu, uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkoły, zmiany organizacji roku szkolnego, w szczególności: a) zmiany w ilości dowożonych dzieci (zmniejszenie lub zwiększenie liczby przewożonych dzieci z poszczególnych miejscowości); b) zmiany w godzinach odjazdów pojazdów ustalone w porozumieniu z Zamawiającym; c) o ww. zmianach Zamawiający powiadomi pisemnie lub telefonicznie Wykonawcę w terminie 3 dni przed ich wprowadzeniem. 2.13. Wykonawca zabezpiecza przewozy na wszystkich liniach w dni nauki szkolnej również dojazd do (przystanków autobusowych) miejsca rozpoczynania kursów linii regularnych dowożących uczniów do szkół gminy Olszanica dla opiekunów szkolnych i możliwości powrotu opiekunów szkolnych do miejscowości w której mieści się dana placówka oświatowa w ramach linii regularnych. 2.14. Wykonawca zobowiązuje się do zatrzymywania na przystankach publicznych oraz tymczasowych wyznaczonych przez Gminę. 2.15. Opiekunów szkolnych zapewnia gmina Olszanica. 2.16. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 2.1 został szczegółowo określony w (Załączniku Nr 1 do SIWZ) – Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje ważną licencją na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach