Przetargi.pl
Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Niechlów wraz z zapewnieniem opieki w roku 2018 w terminie od 3.09.2018r. do 21.12.2018r. z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży z biletem miesięcznym.

Gmina Niechlów ogłasza przetarg

  • Adres: 56215 Niechlów, ul. Głogowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 435 688 , fax. 0-65 5435814
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niechlów
    ul. Głogowska 31
    56215 Niechlów, woj. dolnośląskie
    tel. 655 435 688, fax. 0-65 5435814
    REGON: 41105063000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niechlow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup biletów miesięcznych dla dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Niechlów wraz z zapewnieniem opieki w roku 2018 w terminie od 3.09.2018r. do 21.12.2018r. z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży z biletem miesięcznym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przewozowych na podstawie biletów miesięcznych dla dzieci i młodzieży do szkół i przedszkoli z terenu Gminy Niechlów wraz z zapewnieniem opieki w roku 2018 w terminie 03.09.2018r. do 21.12.2018r. z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży z biletem miesięcznym ( w cenach biletów ustalonych w postępowaniu przetargowym). 2.Wykonawca zobowiązany jest umożliwić przejazdy dzieci i młodzieży do szkół i z powrotem (na podstawie biletów miesięcznych). 3.Szacunkowa liczba dzieci dowożonych do placówek oświatowych z terenu Gminy Niechlów w latach 2018/2019 wynosi 343 osoby. 4.Wykonawca zabezpiecza transport dla dzieci i młodzieży szkolnej w ilościach i na utworzonych przez siebie liniach w dniach nauki szkolnej. 5.Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone przez Wykonawcę i oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały dzieciom dojazd z miejsca zamieszkania do szkoły oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania w dni nauki szkolnej w godz. 8:00 do 8:30 na zajęcia oraz powrót z placówek oświatowych w godz. od 12:00 do 16:00. 6.Wykonawca zaplanuje harmonogram przewozu dzieci do szkół i odwozu ze szkoły i przedszkoli dzieci oraz młodzieży z terenu Gminy Niechlów na podstawie informacji zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz załączniku nr 2 do SIWZ (Formularz ofertowy). 7.Wykonawca zapewni w szczególności dowóz dzieci i młodzieży w godz. 8:00 do 8:30 na zajęcia oraz powrót z placówek oświatowych w godz. od 12:00 do 16:00. 8. Wykonawca zapewni stałą opiekę nad dziećmi w czasie ich przewozu w postaci opiekunek/ ów – oprócz kierowcy zgodnie z atr.17 ust.3 o systemie oświaty z dnia 7 września 1991r. (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2198, 2203 i 2361ze zm. ). 9. Zakres obowiązków opiekuna przy przewozach dzieci i młodzieży: 1) dba o bezpieczne wejście, przewóz i wyjście do i z pojazdu ucznia, 2) zwraca uwagę na właściwe zachowanie się uczniów podczas przejazdu, 3) współpracuje z Dyrektorem placówki oświatowej, 4) w przypadku awarii autobusu/pojazdu przewożącego uczniów sprawuje opiekę nad dowożonymi uczniami, zapewniając im bezpieczeństwo - do czasu zapewnienia im pojazdu zastępczego i potem w autobusie/pojeździe zastępczym, 5) obowiązkowo posiada kontakt telefoniczny z placówką na wypadek zmian godzin przyjazdu i odjazdu wynikających z sytuacji niezależnych, np. „korki”, kolizja, utrudnienia na drodze, przekaże ewentualne informacje do szkoły. 10. Osoba pełniąca funkcje opiekuna powinna posiadać zdolność do dokonywania we własnym imieniu czynności prawnych oraz Zamawiający wymaga, aby przewóz uczniów był realizowany pod opieką opiekuna, posiadającego przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i ppoż. 11. Zakres obowiązków kierowcy przy przewozach dzieci i młodzieży: 1) dbanie o bezpieczne wejście ucznia, jego przewóz i wyjście do i z pojazdu, 2) zachowanie szczególnej ostrożności w czasie przewozu uczniów poprzez dostosowanie prędkości do warunków drogowych, zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, 3) dbanie o stan techniczny pojazdu, wykonywania obsługi codziennej, utrzymywania czystości i estetyki pojazdu, 4) prowadzenie dokumentacji jazdy, tzn. wypełniania karty drogowej, 5) współpraca z opiekunem uczniów oraz do wzajemnego powiadamiania się o występujących problemach, niedogodnościach, zagrożeniach. 6) gdy wystąpi kolizja drogowa, zdarzenie utrudniające dojazd, kierowca autobusu/pojazdu w takim przypadku zobowiązany jest podejmować wspólnie z opiekunem działania zmierzające w pierwszej kolejności do zapewnienia bezpieczeństwa uczniom, a także do zminimalizowania strat materialnych, 7) kierowca w przypadku braku opiekuna nie może odjechać z przystanku i nie wpuszcza uczniów do pojazdu, 8) taktowne i życzliwe zachowanie wobec uczniów i ich opiekunów. 12.Ustalenie ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokonuje w porozumieniu z Zamawiającym oraz dyrektorami placówek oświatowych. Trasa powinna przebiega możliwie najkrótszą drogą. 13.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany obciążeń na poszczególnych liniach. 14.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zmiany ilości dzieci dojeżdżających Wykonawca dostosuje trasy i liczbę kursów do potrzeb sprawowanego dowozu dzieci do szkół na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat, a Wykonawca nie będzie rościł pretensji ani żądał rekompensaty finansowej jeżeli wartość zamówienia będzie mniejsza niż szacowana przez Zamawiającego. 15.Kursy winny się odbywać przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób oraz przewozu dzieci szkolnych, a także dostosowaniu liczby kursów oraz liczby miejsc siedzących pojazdów na poszczególnych kierunkach do ilości przewożonych dzieci. 16.Przewozy dzieci odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach Prawo o ruchu drogowym, (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1260 ze zm. ) również między innymi: a) Wykonawca musi zapewnić dzieciom bezpieczny przewóz, tzw. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny, w tym miejsca siedzące dla każdego dziecka; b) Zamawiający wymaga zapewnienia w okresie niskich temperatur odpowiedniej temperatury w pojazdach przewożących dzieci; c) Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczenia OC i NW oraz aktualne badania techniczne. 17.Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od przewidywanego przewozu, uzależnione od zmiany planów lekcyjnych, ilości dzieci, likwidacji szkoły, zmiany organizacji roku szkolnego, w szczególności: a) Zmiany w ilości dowożonych dzieci (zmniejszenie lub zwiększenie liczby przewożonych dzieci z poszczególnych miejscowości); b) Zmiany w godzinach odjazdów pojazdów ustalone w porozumieniu z Zamawiającym; c) O ww. zmianach Zamawiający powiadomi pisemnie lub telefonicznie Wykonawcę w terminie 3 dni przed ich wprowadzeniem. 18.Wykonawca zabezpiecza przewozy na wszystkich liniach w dni nauki szkolnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: • nie podlegają wykluczeniu, • spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej 3) zdolności technicznej lub zawodowej Uwaga: 1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. W przypadku powołania się na zasoby innego podmiotu w zakresie wiedzy i doświadczenia na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, należy wykazać w oświadczeniu załączonym do oferty: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu , b) sposób wykorzystania zasobu innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 2. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 4 do SIWZ- Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach