Przetargi.pl
Zakup biletów lotniczych w 2015 roku

Prokuratura Generalna ogłasza przetarg

  • Adres: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 12 51 390 , fax. 22 12 51 313
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Generalna
    ul. Rakowiecka 26/30 26/30
    02-528 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 12 51 390, fax. 22 12 51 313
    REGON: 14216703000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pg.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup biletów lotniczych w 2015 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia biletów lotniczych na trasach krajowych i zagranicznych, na potrzeby służbowych wyjazdów pracowników Prokuratury Generalnej. Zamówienie dotyczy biletów w klasie business i klasie ekonomicznej. Zamawiający przewiduje największą ilość rezerwacji biletów lotniczych na przeloty na trasach europejskich oraz sporadyczne rezerwacje biletów na przeloty na trasach pozaeuropejskich. Rezerwacje biletów realizowane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 2. Przewidywana ilość rezerwacji biletów na trasach krajowych : 4 miesięcznie.Rezerwacje biletów realizowane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 3. Zamawiający w okresie 12 miesięcy, tj. do sierpnia 2014 r. zrealizował zakup biletów lotniczych na łączną kwotę ok. 94 000,00 zł PLN brutto, wartość dotyczy w szczególności tras międzynarodowych. Wskazana wartość dotyczy rezerwacji, sprzedaży, wystawienia i dostarczenia biletu oraz pozostałych kosztów z tym związanych - wg stawek dotychczasowego Wykonawcy zamówienia. 4. W ramach świadczenia usług rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych Wykonawca zobowiązany będzie do: 4.1. Wyszukiwania optymalnego połączenia pod względem ceny oraz czasu trwania podróży przy zachowaniu najwyższego komfortu podróży i przedstawienie Zamawiającemu co najmniej dwóch wariantów przelotu na zamawianej trasie z szczegółowo opisanym planem podróży oraz wszystkimi warunkami przelotu - celem umożliwienia Zamawiającemu wyboru najkorzystniejszego. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu wariantowe przeloty w dniu złożenia zamówienia na rezerwację w terminie do 1 jednej godziny Obowiązek przedstawienia wariantowych przelotów nie dotyczy sytuacji, w której dostępny jest wyłącznie jeden. 4.2. Przekazania Zamawiającemu potwierdzenia rezerwacji zawierającej ostateczną datę wykupu biletu oraz cenę w terminie 1 godziny od zgłoszenia. Wykonawca będzie informował Zamawiającego o zbliżających się terminach wykupu biletów oraz możliwości wykupienia biletu w niższej cenie. 4.3. Wystawienie i przekazanie Zamawiającemu biletu lotniczego w terminie do 1 godziny od złożenie dyspozycji przez Zamawiającego. Wystawiony bilet lotniczy będzie zawierał wszelkie informacje o warunkach podróży oraz cenie za usługę i będzie tożsamy z przekazaną rezerwacją, za wyjątkiem sytuacji, gdy cena za bilet w trakcie oczekiwania na wystawienie ulegnie zmianie na niższą, tj. korzystniejszą dla Zamawiającego. 4.4. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania biletów w wersji elektronicznej na wskazane adresy. Wykonawca dostarczy bilet elektroniczny w terminie 1 godziny od złożenia zamówienia (po wyborze przez Zamawiającego wariantu przelotu, w trybie określonym w pkt 4.1). 4.5. Bilety elektroniczne będą przekazywane Zamawiającemu bezpośrednio z terminalu Globalnego Systemu Dystrybucji GDS, użytkowanego przez Wykonawcę. 4.6 Wykonawca dostarczy Zamawiającemu bilety w wersji papierowej w terminie 2 dni roboczych od dnia wykupu biletu, nie później jednak niż 24 godziny przed terminem wylotu/podróży. Wersja papierowa biletu lotniczego będzie wymagana na przeloty na których wersja elektroniczna biletu jest niemożliwa oraz w pozostałych przypadkach - w zależności od potrzeb Zamawiającego. Bilety dostarczane będą do siedziby Zamawiającego lub na inne wskazane adresy w miejscowościach, z których odbywał się będzie wylot. Dopuszcza się też możliwość odbioru biletu w wersji papierowej na lotnisku - zgodnie z wyborem Zamawiającego. 4.7 Wykonawca wskaże Zamawiającemu osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia, minimum dwie osoby. Zamówienia dokonywane będą telefonicznie, mailem lub faksem- zgodnie z wyborem Zamawiającego. 4.8 Wszystkie dane zawarte na biletach elektronicznych i papierowych dostarczanych przez Wykonawcę będą identyczne z odpowiednimi danymi przechowywanymi w postaci elektronicznej w systemie rezerwacyjnym przewoźnika za pośrednictwem Globalnego Systemu Dystrybucji GDS użytkowanego przez Wykonawcę. Zakazane jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian do biletów wygenerowanych za pośrednictwem stosowanego GDS. 4.9 W sytuacjach, nie dających się przewidzieć wcześniej, Zamawiający może odwołać rezerwację, zmienić trasę lub termin podróży. O wszelkich zmianach Wykonawca zostanie powiadomiony niezwłocznie, w terminie możliwym na wprowadzenie przez Wykonawcę zmian. Jeżeli dokonane zmiany przełożą się na zmianę ceny biletu, wszelkie różnice zostaną uregulowane. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat manipulacyjnych oraz dodatkowych z tytułu odwołania lub zmiany rezerwacji. 5. Wyloty z Warszawy odbywać się będą z Lotniska Chopina. 6. Bilet tam i z powrotem traktowany jest jako jeden bilet. 7. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 1 stycznia 2015 r. 8. Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: PG XF 292/38/14
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 604000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość upustu określonego w % od ceny biletu przewoźnika
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pg.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach