Przetargi.pl
Zakup biletów lotniczych dla osób delegowanych przez Komendanta Głównego PSP za granicę w 2010 r.

Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5233334 , fax. 022 5233332
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Podchorążych 38 38
    00-463 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5233334, fax. 022 5233332
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kgpsp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup biletów lotniczych dla osób delegowanych przez Komendanta Głównego PSP za granicę w 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zakup biletów lotniczych dla osób delegowanych przez Komendanta Głównego PSP za granicę w roku 2010. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a)wyszukiwania, rezerwacji i sprzedaży międzynarodowych biletów lotniczych; b)pobierania ceny transakcyjnej (uwzględniającej całkowity koszt związany z wystawieniem biletu w szczególności: rezerwacji i sprzedaży, przypominania Zamawiajacemu o zbliżających się terminach wykupu biletu, pomocy wyboru wariantów połączenia) w zadeklarowanej przez Wykonawcę wysokości w okresie do 31.12.2010 r.; c)proponowania Zamawiającemu do wyboru minimum 2 opcji przelotu uwzględniających trasę przelotu o najtańszym możliwym koszcie oraz z najmniejszą możliwą ilością przesiadek, wraz z uwzględnieniem dostępnych zniżek i promocji; d)zapewnienia całodobowej obsługi telefonicznej (7 dni w tygodniu ), umożliwiającej w przypadkach wyjątkowych uzyskanie bezpłatnej pomocy przez osobę delegowaną przez Komendanta Głównego PSP na służbowy wyjazd zagraniczny w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia; e)zapewnienia wsparcia dedykowanego agenta od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 18.00; f)zapewnienia dostępu do aktualnej (w czasie rzeczywistym) platformy on-line dostępnych biletów lotniczych, dającego możliwość samodzielnej rezerwacji 24h/dobę przez siedem dni w tygodniu, nie wyłączając dni świątecznych; g)przypominania o zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonanych wcześniej rezerwacjach; h)stosowania minimalnych cen dostępnych w danym terminie z zachowaniem wymaganego standardu podróży; i)wystawiania biletów lub innych właściwych dokumentów podróży; j)bezpłatnego dostarczania dokumentów podróży (bilety) oraz faktur do siedziby Zamawiającego w terminie każdorazowo ustalanym przez strony; k)wystawiania faktur z uwidocznieniem trasy przelotu, nazwiska osoby, na którą wystawiono bilet, ceny jednostkowej biletu, ceny usługi lub innych danych uzgodnionych z Zamawiającym; l)w przypadku zwrotu biletu niewykorzystanego lub wykorzystanego częściowego zwracania Zamawiającemu części kosztów poniesionych przez Zamawiającego na zasadach określonych przez przewoźnika i zgodnie z warunkami zastosowanej taryfy. Zwrot tej kwoty powinien nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu biletu, na podstawie faktury korygującej; m)w przypadku połączenia z przesiadkami przedstawiania oferty, w których godziny kolejnych połączeń umożliwią osobie delegowanej przesiadkę na kolejne połączenie; n)zapewnienia możliwości dokonywania zmian rezerwacji biletów (zmiana nazwiska pasażera) przed upływem terminu wykupienia biletu bez dodatkowych kosztów oraz zmiany nazwiska pasażera po potwierdzeniu wykupienia biletu po minimalnych klosztach, jeżeli będzie to możliwe; o)zapewnienia w nagłych przypadkach możliwości zmiany terminów wylotów i powrotów po wykupieniu biletu po kosztach wynikajacych z różnic taryfowych; p)zapewnienia możliwości zwrotu biletów po minimalnych kosztach manipulacyjnych w sytuacji odwołania wyjazdu; q)zapewnienia aby w przypadku gdy podróż będzie się rozpoczynać w innym miejscu niż w Polsce, bilet był dostępny w przedstawicielstwie w kraju wylotu lub w inny sposób dostarczony odbiorcy po uzgodnieniu z Zamawiającym w sposób umożliwiający rozpoczęcie podróży w wyznaczonym terminie; r)zapewnienia możliwości dokonywania rezerwacji: telefoniczne, drogą elektroniczną (e-mail) i faksem oraz potwierdzania ich wykupu w ten sam sposób; s)przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacyjnych dot. usług realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u Wykonawcy, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych; t)bezpłatnego przesyłania w wersji elektronicznej raportów, na życzenie Zamawiającego, dotyczących różnego rodzaju zestawień, jak np. ilość zakupionych w danym okresie biletów, ich ceny zbiorcze, jak i jednostkowe, itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 604200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2) Wyknawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 5 kasjerami lotniczymi, z czego minimum 3 będzie z dziesięcioletnim udokumentowanym doświadczeniem. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 1 ppkt 3) Wyknawca powinien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie propwadzonej działalności na kwotę co najmniej 300 000 zł. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych oświadczeń oraz wymaganych dokumentów dołączonych do oferty, a w przypadku ujawnienia podstaw do ich wykluczenia, Wykonawcy ci zostaną wykluczeni. Ponadto Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał: a) minimum 2 systemy rezerwacyjne; b) minimum 5 terminali lotniczych; c) minimum 5 połączeń telefonicznych do kasjerów lotniczych jednocześnie dostępnych; a ponadto: - należał do globalnej sieci biur podróży umożliwiającej w nagłych sytuacjach znalezienie innej możliwości połączenia lotniczego; - w okresie trwania umowy wydzielił oddzielną linię telefoniczną oraz co najmniej 2 osoby do kontaktowania się z Zamawiającym; - udokumentował przynależność do IATA lub posiadał autoryzację IATA; - posiadał punkt obsługi klienta na terenie Warszawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udzaiłu w postępowaniu do oferty należy dołączyć: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego ze wspólników. Uwaga: w przypadku gdy ofertę podpisze osoba, której uprawnienie nie wynika z dokumentów o których mowa powyżej do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający takie uprawnienia. 2.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 3.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł; 4.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 5.Pełnomocnictwo wskazujące grupę wykonawców ubiegających się o wspólne udzielenie zamówienia, a także podmiot uprawniony do podejmowania oświadczeń woli związanych z udzieleniem zamówienia w tym do: podpisdania oferty, podpisania umowy (jeśli dotyczy); 6. Dokument/dokumenty potwierdzające przynależność do IATA lub posiadanie autoryzacji IATA; 7. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie warunków zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeśli dotyczy). Informacje dodatkowe dla Wykonawców, dotyczące dokumentów. I. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, składa dokument, potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, II. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu/dokumentów, o którym mowa w pkt. 1 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1, I. lit a), pkt. II., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższy dokument/dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Upust od ceny biletu lotniczego przewoźnika
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kgpsp.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach