Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach ogłasza przetarg
- Adres: 33113 Zgłobice, ul. Zgłobicka
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 741 230 , fax. 146 787 050
- Data zamieszczenia: 2018-01-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Tarnowie z siedzibą w Zgłobicach
ul. Zgłobicka 8
33113 Zgłobice, woj. małopolskie
tel. 146 741 230, fax. 146 787 050
REGON: 12038465400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/pzdtszglobicach
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup bez dostawy do 130 ton emulsji asfaltowej kationowej C65B3PU/RC do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Tarnowskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup bez dostawy do 130 ton emulsji asfaltowej kationowej C65B3PU/RC do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Tarnowskiego. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu odbiór emulsji z wytwórni lub punktu odbioru emulsji (zbiornik) znajdujący się w odległości nie większej jak 15 km od siedziby Zamawiającego na terenie Powiatu Tarnowskiego lub miasta Tarnowa. Emulsja musi spełniać wymagania obecnie obowiązującej normy PN-EN 13808:2013-10 Zawartość asfaltu nie mniej jak 65%. Wymaganie Zamawiającego: Indeks rozpadu: ≥ 120 (g/100g). Odbiór zakupionej emulsji odbywał się będzie transportem własnym Zamawiającego w godz. 7:00-8:00. Dzienne zapotrzebowanie na emulsję wynosić będzie około 1 ½ tony. Sprzedawana emulsja musi posiadać właściwą temperaturę tj. powyżej +50 stopni C. Zamawiający będzie zgłaszał dzienne zapotrzebowanie na materiał telefonicznie. Pełna realizacja zamówienia tj. zakup emulsji w ilości 130 ton uzależniona będzie od dobrych warunków atmosferycznych pozwalających na wykonywanie prac drogowych z użyciem emulsji tj. ( pogoda bezdeszczowa, temperatura min. +10 stopni Celsjusza) oraz rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podana ilość emulsji jest wielkością orientacyjną w związku z tym Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nie zrealizowania pełnego zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ aktualne na dzień składania ofert. a)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia i w celu spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informację o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu. b)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazanej wyże oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3.W przypadku gdy Wykonawca korzysta ze zdolności technicznych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Opcjonalny wzór zobowiązania o udostępnienie zasobów stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialne: a)w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub oferty i zawarcia umowy. b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup bez dostawy do 400 ton masy mineralno – asfaltowej drobnoziarnistej grysowej na gorąco do wbudowania na drogach Powiatu Tarnowskiego.
Dodano: 2023-02-14 - „Dostawy mieszanki mineralno-asfaltowej na remonty i przebudowy dróg na terenie Gminy Wieprz”
Dodano: 2023-02-07 - Utwardzenie dróg wewnętrznych kamieniem łamanym oraz destruktem asfaltowym
Dodano: 2020-04-30 - Sukcesywna dostawa materiałow do remontu cząstkowego nawierzchni dróg asfaltowych - mieszanka mineralno-asfaltowa "na zimno"
Dodano: 2019-02-11 - Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej stosowanej "na gorąco"
Dodano: 2018-05-09 - „Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej stosowanej „na gorąco”
Dodano: 2018-04-23 - Sukcesywna dostawa, na potrzeby Gminy Kościelisko, materiałów do remontu cząstkowego nawierzchni dróg asfaltowych: mieszanki mineralno-asfaltowej „na zimno”
Dodano: 2018-03-21 - Dostawa kruszyw oraz mieszanki mineralno - asfaltowej na remont dróg na terenie Gminy Wieprz
Dodano: 2018-01-23 - Zakup bez dostawy do 700 ton masy mineralno – asfaltowej drobnoziarnistej grysowej na gorąco do wbudowania na drogach Powiatu Tarnowskiego.
Dodano: 2018-01-05 - Dostawa kruszyw oraz mieszanki mineralno - asfaltowej na remont dróg na terenie Gminy Wieprz
Dodano: 2017-03-07