Przetargi.pl
Zakup bez dostawy 127 ton mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno (luzem) do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych

Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Warszawska 48/8
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6422500 , fax. 014 6422500
  • Data zamieszczenia: 2012-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Drogowy w Dąbrowie Tarnowskiej
    ul. Warszawska 48/8 48/8
    33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
    tel. 014 6422500, fax. 014 6422500
    REGON: 85166528400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup bez dostawy 127 ton mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno (luzem) do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup bez dostawy 127 ton mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno (luzem) do naprawy bitumicznych nawierzchni drogowych. Materiał powinien spełniać następujące wymogi techniczne: a) Mieszanka mineralno-asfaltowa na zimno produkowana modyfikatorem TAR - CAN, b) Wbudowanie mieszanki w temperaturze od -10°C do +30°C, dopuszcza się niższe lub wyższe temperatury wbudowania, c) Frakcje materiału kamiennego zastosowanego w mieszance: od 1 - 10 mm, d) Mieszanka asfaltowa powinna być przygotowana do natychmiastowego użycia bezpośrednio po dostarczeniu, e) Odbiór mieszanki nastąpi w terminie do 3 dni roboczych od dnia telefonicznego zamówienia. Przy odbiorze zostanie dołączony kwit WZ, f) Mieszanka musi posiadać atest lub aprobatę techniczną, którą Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wraz z ofertą, g) Rozliczenie wynagrodzenia nastąpi na podstawie faktur częściowych wystawianych przez Wykonawcę jeden raz w miesiącu. Podstawą wystawienia faktury będą dokumenty WZ potwierdzające realizację dostaw w danym miesiącu. h) Wymaga się aby przedmiot zamówienia był przygotowany do odbioru przez Zamawiającego w miejscu zapewniającym załadunek masy, położonym w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zarządu Drogowego w Dąbrowie Tarnowskiej. i) Masa będzie kupowana sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Ilość masy przewidzianej do odbioru w danym dniu Zamawiający określi telefonicznie. j) Wielkość mieszanki dostarczonej w okresie obowiązywania umowy ma charakter ilości maksymalnej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości dostarczonej masy w okresie obowiązywania umowy maksymalnie o 20% w sytuacji gdy zakup całości założonej ilości nie będzie uzasadniony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/dabrowski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach