Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 10-015 Olsztyn, ul. Knosały 3/5
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5340414 , fax. 089 5340538
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Knosały 3/5 3/5
10-015 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5340414, fax. 089 5340538
REGON: 00444786700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup benzyny, oleju napędowego oraz oleju silnikowego do samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Olsztynie za pomocą kart bezgotówkowego tankowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup benzyny, oleju napędowego oraz oleju silnikowego do samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Olsztynie za pomocą kart bezgotówkowego tankowania Zamówienie obejmuje zakup paliwa : 1.benzyny Super Plus 98 w ilości 3 600 litrów, 2.oleju napędowego w ilości 13 920 litrów, 3.oleju silnikowego półsyntetycznego typu Castrol 10W/40 w ilości 10 litrów, 4.oleju silnikowego typu Castrol Edge Turbo Diesel 5W/40 VW 50501 w ilości 30 litrów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Prawie zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r Nr 223, poz.1655 oraz z 2008r Nr 171,poz. 1058 z póżn zm) : 1.1 posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 1.5.umożliwiają bezgotówkowy sposób rozliczania transakcji za pomocą systemu kart elektronicznych wystawionych na numery rejestracyjne samochodu. 1.6.zapewnią natychmiastową blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty. 1.7.wydadzą karty dodatkowe lub zamienne w miejsce kart utraconych. 1.8.posiadają minimum 3 punkty sprzedaży na terenie miasta Olsztyn. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy p.z.p. Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.Oświadczenie nr 1 i nr 2 -o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1 i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania art.24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: 1.Wykaz stacji paliwowych, którymi Wykonawca dysponuje w celu realizacji zamówienia minimum -3 punkty sprzedaży na terenie miasta Olsztyn. Dodatkowe oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1. Formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. 3. Projekt umowy - zaakceptowany i podpisany projekt umowy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów i dokonanie wg zasady : spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta 2.Oświadczenie nr 1, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ 3.Oświadczenie nr 2, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5.Wykaz stacji paliwowych, którymi Wykonawca dysponuje w celu realizacji zamówienia minimum -3 punkty sprzedaży na terenie miasta Olsztyn. 6.Pełnomocnictwo 7.Projekt umowy - zaakceptowany i podpisany projekt umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.olsztyn.e-bip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Łukta oraz jednostek organizacyjnych Gminy Łukta w okresie 01.01.2017r. - 31.12.2018r
Dodano: 2016-07-01 - Sukcesywna dostawa energii elektrycznej.
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa Energii Elektrycznej na potrzeby budynków i obiektów Gminy Gietrzwałd i podległych jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Piecki oraz jednostek organizacyjnych Gminy Piecki w okresie 01.06.2016r. - 31.12.2016r.
Dodano: 2016-04-20 - Zakup i dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Morąg i jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-04-12 - Dostawę energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Olsztynek oraz jednostek organizacyjnych Gminy Olsztynek w okresie 01.07.2016r. - 30.06.2017r.
Dodano: 2016-04-07 - Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-04-05 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY BARCIANY
Dodano: 2016-01-20 - Przetarg nieograniczony na dostawę oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. Ireny Kwinto w Żabim Rogu
Dodano: 2016-01-15 - Dostawa paliwa - etyliny bezołowiowej 98, oleju napędowego i olejów silnikowych do pojazdów służbowych PWiK Sp. z o.o. w Piszu...
Dodano: 2015-12-14