Przetargi.pl
Zakup automatycznego systemu do hodowli, wykrywania wzrostu i oznaczania lekowrażliwości prątków dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły z siedzibą w Jaroszowcu

Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły ogłasza przetarg

  • Adres: 32-310 Jaroszowiec, Kolejowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6428090, 32 6428031, , fax. 326 428 100
  • Data zamieszczenia: 2019-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Szpital Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
    Kolejowa 1 a
    32-310 Jaroszowiec, woj. małopolskie
    tel. 32 6428090, 32 6428031, , fax. 326 428 100
    REGON: 29421400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wschp.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup automatycznego systemu do hodowli, wykrywania wzrostu i oznaczania lekowrażliwości prątków dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły z siedzibą w Jaroszowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.4.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup w celach diagnostycznych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego, automatycznego systemu do hodowli, wykrywania wzrostu i oznaczenia lekowrażliwości prątków - jego montaż i uruchomienie w Laboratorium oraz pełne przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i jego użytkowania. II.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia oraz wymagane parametry dla przedmiotu zamówienia określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia, będącym załącznikiem nr 1A do niniejszej SIWZ. II.4.3. Przedmiot zamówienia stanowiący wyrób medyczny musi spełniać wymagania określone w: 1) Ustawie z dnia 17 stycznia 2017 r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017r., poz. 211) 2) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz.U. z 2010 Nr 215 poz. 1416) 3) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (dz.U. z 2016r. poz 211) 4) Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie znaku CE (Dz.U. 2010 Nr 186 Poz. 1252) 5) Dyrektywie 2007/47/EC z dnia 21.09.2007 zmieniający Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993r dotyczącej wyrobów medycznych. 6) Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). 7) Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia/Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 17 stycznia 2017 (Dz.U. z 2017r. Poz.211). II.4.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. II.4.5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od dnia dostawy (okres gwarancji na przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z opisem kryterium w rozdziale - Kryteria oraz zasady oceny ofert). II.4.6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiotowe zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. II.4.7. W niniejszym postępowaniu Zamawiający zastosuje art. 24aa. Ustawy Pzp, tzn. Zamawiający ma prawo najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. II.5. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ CPV Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Główny kod CPV 33100000-1 Urządzenia medyczne Dodatkowe kody CPV 33124100-6 – Urządzenia diagnostyczne, 33124110-9 – Systemy diagnostyczne 38000000-5 – Sprzęt laboratoryjny 38500000-0- Aparatura kontrolna i badawcza II.6. SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM II.6.1. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcom oraz zasady i warunki realizacji Zamówienia opisane zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ II.6.2. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP, a w szczególności winien spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 17 stycznia 2017 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 215 poz. 1416 z późn.zm.). Przedmiot zamówienia winien posiadać stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności CE, autoryzację producenta na serwis i sprzedaż zaoferowanego aparatu na terenie Polski, świadectwa i rejestracje oraz inne dokumenty wymagane zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. II.6.3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, rok produkcji 2019 wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji oraz, aby nie był przedmiotem praw osób trzecich. II.6.4. W przypadku wykonania Zamówienia w części dotyczącej transportu przy użyciu podwykonawcy, Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy tak, jak za własne działania, uchybienia i zaniedbania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.1.1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika z odrębnych przepisów: Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.7.1. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. III.7.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument Ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. III.7.3. W przypadku Wykonawców powołujący się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach