Przetargi.pl
„Zakup autobusu 22+1+1 – osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich), na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych w Starym Lubiejewie”

Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 645 71 00 , fax. 29 645 71 01
  • Data zamieszczenia: 2020-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
    ul. 3 Maja 68
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 29 645 71 00, fax. 29 645 71 01
    REGON: 55066880600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatostrowmaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup autobusu 22+1+1 – osobowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich), na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych w Starym Lubiejewie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu 22+1+1 – osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 stanowiska na wózki inwalidzkie, na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych w Starym Lubiejewie – rok produkcji 2020. Autobus musi posiadać certyfikaty zgodności z normami CE, spełniać wymagania przepisów prawa, w szczególności wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2020 r. poz. 110 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm.), posiadać świadectwo/świadectwa zgodności WE wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i w ewidencji pojazdu, o których mowa w art. 72 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo o ruchu drogowym, z których będzie wynikać dopuszczenie pojazdu do ruchu jako autobus przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 osoby na wózku inwalidzkim. 2. Dane techniczne: 1) komplet dokumentów homologacji pojazdu bazowego wraz z homologacją II etapu (pojazd kompletny) na pojazd typu autobus, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, wydaną przez firmę zabudowującą; 2) moc silnika: od 180 KM i więcej; 3) pojemność silnika: od 2500 cm3 i większa; 4) skrzynia biegów: 6 biegowa manualna lub automatyczna; 5) rodzaj paliwa: olej napędowy; 6) autobus powinien spełniać wymagania aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie spełnienia norm emisji zanieczyszczeń; 7) dopuszczalna masa całkowita: maksymalnie 6500 kg; 8) rozstaw osi: minimum 4100 mm, maksymalnie 4500 mm; 9) kolor: biały lub szary lub czerwony. 3. Wymagane wyposażenie: 1) poduszka powietrzna kierowcy; 2) centralny zamek; 3) zabezpieczenie przeciwkradzieżowe: minimum immobiliser; 4) regulacja wysokości fotela kierowcy; 5) zagłówki dla fotela kierowcy i pasażerów; 6) fotel kierowcy i pasażera/ów obok kierowcy - z podłokietnikiem; 7) elektryczne sterowane i podgrzewane lusterka boczne; 8) układ hamulcowy z systemem ABS, ASR; 9) asystent hamowania BAS lub równoważny; 10) asystent ruszania na wzniesieniu; 11) wspomaganie układu kierowniczego; 12) kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach; 13) wejście do pojazdu po prawej stronie fotela kierowcy, wyposażone w dwa dodatkowe stopnie umożliwiające wsiadanie osób niepełnosprawnych; 14) oświetlenie stopni przy drzwiach wejściowych; 15) drzwi tylne dwuskrzydłowe, otwierane pod kątem 270 stopni, w ich świetle umieszczona rampa lub najazdy umożliwiające załadunek wózków inwalidzkich; 16) szyby otwierane elektrycznie w drzwiach przednich (kierowcy i pasażera); 17) osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy i pasażera; 18) tapicerka na siedzeniach ekoskóra w odcieniu ciemnym; 19) pozostała tapicerka materiałowa, łatwa w czyszczeniu z izolacją termiczną i dźwiękową; 20) podłoga płaska pokryta wykładziną antypoślizgową, w odcieniu ciemnym; 21) siedzenie kierowcy zapewniające komfort; 22) mocowanie foteli pasażerów na listwach (szybki demontaż, przesuw foteli); 23) ogrzewanie niezależne od silnika (wodne); 24) 2 stanowiska wózka inwalidzkiego, pasy do kotwiczenia wózków i pasy biodrowe dla pasażerów na wózkach; 25) fotele pasażerów uchylno-rozsuwne z podłokietnikiem od strony przejścia; 26) fotele pasażerów z pasami 2 punktowymi; 27) fotele w przestrzeni dla wózków inwalidzkich z możliwością samodzielnego, szybkiego demontażu; 28) barierki i oznakowanie samochodu, poręcze, młotki bezpieczeństwa + dodatkowa gaśnica; 29) szyby przyciemniane (w kolorze ciemnym); 30) szyby w drzwiach tylnych ogrzewane; 31) tachograf; 32) szybkościomierz ze skalą w kilometrach; 33) ogranicznik prędkości (do 100 km/h); 34) półki na bagaż podręczny z kanałem klimatyzacji, oświetleniem dzień i noc; 35) klimatyzacja półautomatyczna dla przedziału kierowcy; 36) klimatyzacja dachowa półautomatyczna min 10 kW dla przedziału pasażerskiego; 37) kasety z indywidualnym nawiewem i oświetleniem; 38) instalacja audio + głośniki w części pasażerskiej; 39) 2 gniazda USB na desce rozdzielczej dla kierowcy; 40) szyberdach mechaniczny – wyjście awaryjne; 41) lusterko wsteczne wewnętrzne; 42) kamera parkowania z tyłu; 43) radio z kolorowym dotykowym wyświetlaczem współpracujące z kamerą cofania; 44) monitor 17”; 45) wskaźnik poziomu oleju; 46) sygnał niezapiętego pasa bezpieczeństwa dla fotela kierowcy i pasażera; 47) lampy przeciwmgielne z funkcją doświetlenia zakrętów; 48) chlapacze przednie i tylne; 49) ogumienie 205/75 R16 C; 50) zestaw narzędzi, koło zapasowe; 51) komplet opon letnich w standardzie plus komplet opon zimowych wraz z felgami stalowymi. 4. Wymagania gwarancyjne: 1) minimum 12 lat gwarancji na perforację nadwozia; 2) gwarancja od 24 do 60 miesięcy (zamawiający rozumie przez to: gwarancję mechaniczną udzieloną przez producenta/dystrybutora pojazdu bazowego, na którym jest następnie wykonana zabudowa specjalistyczna autobusowa i tzw. rozszerzoną gwarancję mechaniczną” czyli ubezpieczenie kosztów naprawy realizowane w sieci autoryzowanych stacji obsługi producenta/dystrybutora pojazdu bazowego); 3) bezpłatny pakiet przeglądów w ASO producenta pojazdu bazowego przez okres co najmniej 6 lat (zamawiający rozumie prze to: czynności serwisowe/konserwacyjne związane z pojazdem objętym gwarancją, wykonywane przez Serwis Autoryzowany zgodnie z wytycznymi producenta pojazdu, mające za zadanie sprawdzenie i utrzymanie poprawności pracy pojazdu). 5. Wykonawca razem z przedmiotem zamówienia dostarczy zamawiającemu komplet kluczy oraz komplet dokumentów niezbędnych do zarejestrowania i ubezpieczenia autobusu, instrukcję obsługi w języku polskim, kartę pojazdu, książkę gwarancyjną w języku polskim, świadectwo/świadectwa zgodności WE wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i w ewidencji pojazdu, o których mowa w art. 72 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo o ruchu drogowym, z których będzie wynikać dopuszczenie pojazdu do ruchu jako autobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 2 osób na wózku inwalidzkim, książkę przeglądów serwisowych w języku polskim, a także wszelkie inne dokumenty pozwalające zamawiającemu na korzystanie z przedmiotu zamówienia, zgodnie z prawem oraz zgodnie z jego przeznaczeniem. 6. Zamawiający dokona odbioru od wykonawcy przedmiotu zamówienia protokołem zdawczo-odbiorczym w siedzibie wykonawcy. W ciągu trzech dni od dokonania odbioru przedmiotu zamówienia zamawiający dokona formalności związanych z zarejestrowaniem i ubezpieczeniem pojazdu. W tym czasie wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego przechowania przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić bezpłatnie szkolenie dla wyznaczonego pracownika Zespołu Szkół Specjalnych w Starym Lubiejewie w zakresie eksploatacji przedmiotu zamówienia w dniu dokonania odbioru przedmiotu zamówienia. 8. Miejsce serwisowania pojazdu powinno być zlokalizowane maksymalnie do 150 km od siedziby zamawiającego. 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że będą one posiadały, co najmniej takie same lub wyższe parametry niż określone przez zamawiającego, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 10. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum): 1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców oddzielnie; 2) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; 2. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego zobowiązanie tego podmiotu do udostępnienia swoich zasobów, zawierające: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; – druk zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; 3. Oświadczenie zawierające szczegółowe parametry techniczne oraz zestawienie wyposażenia autobusu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Autobus musi spełniać minimalne wymagania określone przez zamawiającego – oświadczenia stanowi załącznik do oferty. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firmy oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty; cen, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekaże zmawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców oddzielnie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – druk oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 5. RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) zamawiający informuje, że: 1) administratorem Państwa danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Ostrowi Mazowieckiej, adres: ul. 3 Maja 68, 07-300 Ostrów Mazowiecka; 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: starostwo@powiatostrowmaz.pl; 3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp); 5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; 6) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 7) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 8) Zamawiający na podstawie art. 8a pkt 5 ustawy Pzp informuje o ograniczeniach: a) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; b) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; c) w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że: 1) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków; 2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego; 3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp; administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach