Przetargi.pl
Zakup autobusowych biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie gminy Prusice w roku szkolnym 2019/2020

Gmina Prusice ogłasza przetarg

  • Adres: 55-110 Prusice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 126 224 , fax. 713 126 229
  • Data zamieszczenia: 2019-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prusice
    Rynek 1
    55-110 Prusice, woj. dolnośląskie
    tel. 713 126 224, fax. 713 126 229
    REGON: 93193510600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup autobusowych biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie gminy Prusice w roku szkolnym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Zamówienie przewiduje przewóz uczniów (dowóz do szkół i odwiezienie do miejsca zamieszkania) na podstawie zakupu autobusowych biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Prusice na rok szkolny 2019/2020 w dni nauki szkolnej w celu korzystania z usługi przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie do szkół podstawowych, wraz z zapewnieniem opieki nad nimi w trakcie przewozu. Pierwszeństwo przejazdu na utworzonych trasach mają uczniowie z zakupionymi biletami miesięcznymi. Organizacja roku szkolnego jest uregulowana Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 roku (Dz. U. 2017 r. poz. 1603); 2)Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy 3)Pojęcie przewozów szkolnych obejmuje: a)dowozy dzieci z punktu zbiorczego (przystanku) w miejscu zamieszkania, do szkoły obwodowej w roku szkolnym 2019/2020, zgodnie ze szczegółowym godzinowym rozkładem kursów oraz z wyznaczonymi przez Zamawiającego przystankami; b)odwozy ze szkół obwodowych do punktu zbiorczego w miejscu zamieszkania w roku szkolnym 2019/2020, zgodnie ze szczegółowym godzinowym rozkładem kursów oraz z wyznaczonymi przez Zamawiającego przystankami. 4)Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji przedmiotu zamówienia do dnia 2-go września br. wydrukować oraz dostarczyć imienne bilety miesięczne dla uczniów na m-c wrzesień 2019 do siedziby Zamawiającego, które Zamawiający przekaże do szkół; 5)Imienne autobusowe bilety miesięczne dla uczniów na każdy kolejny miesiąc Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć zamawiającemu do 25 dnia poprzedzającego miesiąc, na który ma być wydany bilet; 6)Zamawiający zobowiązuje się do bieżącego informowania Wykonawcy o wszelkich zmianach w ilości autobusowych biletów miesięcznych; 7)Ilość kupowanych autobusowych biletów miesięcznych w okresie roku szkolnego może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów – wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach określonych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. 8)Wykonawca zabezpieczy na obsługę tras, odpowiednią ilość autobusów (minimum 5) z ilością miejsc w pojazdach umożliwiającą przewóz osób na miejscach siedzących w ilości nie mniejszej niż maksymalna ilość dzieci na trasie wskazana przez Zamawiającego. 9)Dowóz uczniów nie może rozpoczynać się wcześniej niż godzinę przed rozpoczęciem lekcji w poszczególnych szkołach zgodnie z planem zajęć 10)Odwóz nie może się kończyć później niż godzinę po zakończeniu lekcji w poszczególnych szkołach, zgodnie z planem zajęć; 11)Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia przewożonym uczniom z zakupionymi przez Zamawiającego autobusowymi biletami miesięcznymi odpowiednich warunków podróży tj: Pierwszeństwo przy wsiadaniu do pojazdu uczniów z zakupionymi biletami miesięcznymi, miejsc siedzących dla tych uczniów i właściwej temperatury wewnątrz pojazdu, przy czym ogrzewanie pojazdu w okresie kiedy temperatura powietrza na zewnątrz jest niższa niż 100C jest obowiązkowe a temperatura wewnątrz pojazdu w tym okresie powinna wynosić około 200 C; 12)Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planu lekcji, ilości dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych itp. Szczegółowy opis w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2)Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 3)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Prusice nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich O/ Prusice, przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4)Wymaga się, aby w gwarancji wadialnej zawarte były informacje, na podstawie, których możliwe byłoby zidentyfikowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5)Określa się wysokość wadium na równowartość kwoty: 1 500,00 zł. 6)Okoliczność wniesienia wadium powinna być weryfikowalna dla Zamawiającego, tj. np. wgląd w/w rachunek bankowy bądź zapoznanie się z właściwym dokumentem w ofercie Wykonawcy. 7)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego, tj. beneficjentem gwarancji jest: Gmina Prusice, ul. Rynek 1 55-110 Prusice, gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją d)kwotę gwarancji, e)termin ważności gwarancji, f)zobowiązanie gwaranta do: „bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy", zobowiązanie gwaranta do: „bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art, 25 ust, 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3) ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej.". 8)Postanowienia pkt 7 stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie wykonany jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 06.09. 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 ze zm.) Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku- ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia, a w przypadku uznania oferty za najwyżej ocenioną po uprzednim wezwaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w punkcie VII SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach