Dom Pomocy Społecznej w Piskorowicach-Mołyniach ogłasza przetarg
- Adres: 37-300 Leżajsk, Piskorowice-Mołynie 295
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 2420941 , fax. 17 2420941
- Data zamieszczenia: 2014-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Piskorowicach-Mołyniach
Piskorowice-Mołynie 295 295
37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
tel. 17 2420941, fax. 17 2420941
REGON: 00105938900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsp.bip.lezajsk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowa Samorządowa Jednostka Organizacyjna - Własność Samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup artykułów żywnościowych oraz ich sukcesywne dostawy do Domu Pomocy Społecznej w Piskorowicach-Mołyniach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup artykułów żywnościowych oraz ich sukcesywne dostawy do Domu Pomocy Społecznej w Piskorowicach - Mołyniach z podziałem na pięć części: Część nr 1 - mięso, wędliny - CPV: 15100000-9; Część nr 2 - artykuły mrożone - CPV: 15200000-0, 15300000-1; Część nr 3- nabiał - CPV: 15500000-3; Część nr 4 - pieczywo, ciasto - CPV: 15800000-6; Część nr 5 - różne artykuły spożywcze - CPV: 15200000-0,15300000-1,15400000-2,15600000-4, 15800000-6. 2. Szczegółowe określenie towaru oraz szacunkowych ilości przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do formularza oferty załącznik nr 1. 3. Dostawy towarów odbywać się będą zgodnie ze złożonym zamówieniem wyrażonych drogą telefoniczną, faksem lub elektroniczną z jednodniowym wyprzedzeniem, składanym do godziny 1500. 4. Wykonawca towar dostarczy na swój koszt środkiem transportu przystosowanym do przewozu danego towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz dostarczy do pomieszczeń magazynu wskazanego przez Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa żywnościowego, a w szczególności zgodnie z poniższymi aktami prawnymi: 1) Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z dnia 27 września 2006r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.); 2) Ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz. U z 2005r. Nr 187, poz. 1577 z późn. zm.); 3) Rozporządzenie WE nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004r. z późn. zm.). 6. Wykonawca gwarantuje dobrą jakość dostarczanego towaru i oświadcza, że dostarczone artykuły spożywcze nie są przeterminowane i posiadają termin ważności nie krótszy niż połowa okresu przydatności do spożycia określonego przez producenta. 7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej zamawiającego zawiera szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsp.bip.lezajsk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - MĄKA, KASZA, CUKIER DLA KUCHNI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa produktów żywnościowych różnych - 12 pakietów.
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Kańczudze - II półrocze
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do obiektów Zamawiającego
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Gimnazjum w Żurawicy II półrocze 2016 roku
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Łopuszka Wielka - II półrocze
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Sietesz - II półrocze
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Siedleczka - II półrocze
Dodano: 2016-06-15