Przetargi.pl
Zakup artykułów biurowych, plastycznych oraz pomocy dydaktycznych dla potrzeb realizacji projektu Wampiry Wiedzy głodne nauki-wsparcie edukacyjne uczniów z gmin: Górzno, Maciejowice, Pilawa i Sobolew współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji

Urząd Gminy w Maciejowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-480 Maciejowice, ul. Rynek 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6832031
  • Data zamieszczenia: 2012-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Maciejowicach
    ul. Rynek 7 7
    08-480 Maciejowice, woj. mazowieckie
    tel. 025 6832031
    REGON: 00054432600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.maciejowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup artykułów biurowych, plastycznych oraz pomocy dydaktycznych dla potrzeb realizacji projektu Wampiry Wiedzy głodne nauki-wsparcie edukacyjne uczniów z gmin: Górzno, Maciejowice, Pilawa i Sobolew współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Papier xero -ryz 59 2.Toner czarny do drukarki - sztuk 3 3. Płyty CD - R,Pojemność co najmniej 700 Mb - sztuk 30 4. Segregator,Format A4, mechanizm dźwigowy, grzbiet min. 70 mm - sztuk 30 5.Długopis z zakładkami indeksującymi Kolor pisaka - niebieski, wbudowany podajnik z co najmniej 50 zakładkami indeksujacymi- sztuk 5 6.Teczka harmonijkowa z rączką-sztuk 2 7. Teczka z przekładkami -sztuk 4 8. Kartoteka na teczki zawieszane- sztuk 2 9. Skoroszyt z klipsem -opakowań 5 11. Koszulka na CD Pojemność koszulki - jedno CD. Grubość - co najmniej 120 mikronów -opakowań 5 12.Koszulki na dokumenty i CD -Opakowań 3 13.Toner Czarny Oryginalny, wydajność co najmniej 7 000 stron -sztuk 1 14. Zestaw Tonerów do kserokopiarki - Zestaw 1 15.Teatrzyk z kurtyną - Sztuk 1 16. Zestaw kolorowych kukiełek - Zestawy 2 17. Papier kolorowy -ryz 11 18. Bibuła kolorowa -zestawy 5 19. Kolorowe zakreślacze - zestawy 5 20. Marker olejowy -zestaw 2 21. Cienkopis -zestawy 2 22. Brystol kolorowy.Format A2- komplety 6 23. Toner do drukarki Lexmark E332n - sztuk 2 24. Zszywki Typ 246, opakowań 5 25. Spinacze Metalowe, opakowań 5 26. Czytnik kart pamięci, sztuka 1 27. Pendrive Pojemność - co najmniej 8 GB, sztuka 3 28. Zewnętrzny dysk twardy Typ: zewnętrzny; pojemność: co najmniej 1TB, sztuk 2 29. Papier fotograficzny 10x15; ilość arkuszy w opakowaniu: co najmniej 50 sztuk. Typ: błyszczący, opakowań 5 30. Papier fotograficzny 13x18; ilość arkuszy w opakowaniu: co najmniej 50 sztuk. Typ: błyszczący. Opakowań 3 31. Album na zdjęcia .Album na zdjęcia formatu 10x15. Pojemność albumu - co najmniej 150 zdjęć. Uniwersalny motyw albumu. Sztuk 1 32. Album na zdjęcia.Album na zdjęcia formatu 13x18. Pojemność albumu - co najmniej 150 zdjęć. Uniwersalny motyw albumu. 1 sztuka 33. Tusz do drukarki HP Officejet Pro L7480 Komplet czterech kolorów XL - czerwony, żółty, niebieski oraz czarny. Wydajność - XL. Tusz oryginalny, komplety 2 34. Pędzelki plastyczne. Min. 10 rodzajów w zestawie (cienkie i grube) zestawy 2 35. Farby plakatowe Min. 12 kolorów w zestawie. Zestawy 3 36.Papier fotograficzny A4, ilość arkuszy w opakowaniu: co najmniej 20 sztuk. Typ błyszczący,1 opakowanie 37. Nożyczki.Rozmiar 15 cm, 6,25, sztuk 17 38. Księga do prowadzenia kroniki Format A3, gramatura co najmniej 80g, ozdobny złocony napis, złote okucia, co najmniej 100 stron, układ poziomy sztuka 1 39. Kredki świecowe. W opakowaniu co najmniej 12 różnych kolorów. Opakowań 7 40. Tusz do drukarki HP Photosmart C5280. Komplet czterech kolorów XL - czerwony, żółty, niebieski (trójkolorowy) oraz czarny. Wydajność - XL. Tusz oryginalny,1 opakowanie 41. Gilotyna do papieru, Format A4, długość cięcia co najmniej 305 mm., ilość ciętych arkuszy jednorazowo co najmniej 10 arkuszy, 1 sztuka 42. Koszulki na dokumenty, Format A4, miękkie, wykonane z gładkiej folii polipropylenowej, otwarte na górze, przezroczyste oraz antyelektrostatyczne, specjalnie wzmocnione brzegi, dziurkowane, pakowane po 100 szt.,opakowań 3 43. Blok flipchart, Format 65x100 cm, gładki, liczba kartek w bloku: co najmniej 50 kartek, opakowań 3 44. Masa klejąca. Co najmniej 80 porcji w opakowaniu, opakowań 3 45. Tusz do drukarki HP 88, Oryginalny komplet czterech tuszy - kolory czarny, czerwony, żółty, niebieski, komplety 2 46. Pinezki do tablic korkowych, Kolorowe pinezki, w opakowaniu co najmniej 35 sztuk.opakowań 6 Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postepowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.maciejowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach