Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem ogłasza przetarg
- Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul., Szpitalna 5
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem
ul., Szpitalna 5
18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
REGON: 450666236 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalwysmaz.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem. Pakiet nr 1: Tonery, tusze i bębny do drukarekSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, który jest integralną częścią SWZ.Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem. Pakiet nr 2: Artykuły biurowe i papierniczeSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, który jest integralną częścią SWZ.Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem. Pakiet nr 3: Etykiety do drukarki Brother Label Print Ql-111onwmSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, który jest integralną częścią SWZ.Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem. Pakiet nr 4: Folia do drukarki Evolis Tattoo 2Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy, który jest integralną częścią SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy stosownie do treści art. 112 Pzp. spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej;O udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr 1 mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada poniższe dokumenty:- Norma ISO/IEC 19752 dla wkładów z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych- Norma ISO/IEC 19798 dla wkładów z tonerem kolorowym- Norma ISO/IEC 24711/12 dla wkładów do drukarek atramentowych- Certyfikat potwierdzający spełnienie aktualnej normy ISO 9001 lub normy równoważnej w zakresie produkcji i dystrybucji komputerowych materiałów eksploatacyjnych, aktualny w terminie składania ofert, wystawione przez certyfikowaną jednostkę akredytacyjną- Certyfikat potwierdzający spełnienie aktualnej normy ISO 14001 lub normy równoważnej w zakresie produkcji i dystrybucji komputerowych materiałów eksploatacyjnych, aktualny w terminie składania ofert, wystawione przez certyfikowaną jednostkę akredytacyjną.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-21
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa tonerów do drukarek laserowych, płyt DVD iCD, artykułów biurowych i papieru ksero dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2023-05-22 - Dostawa artykułów i materiałów biurowych na potrzeby Podlaskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Szepietowie w 2023 roku
Dodano: 2023-05-02 - Dostawa artykułów i materiałów biurowych na potrzeby projektów realizowanych przez Podlaski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Szepietowie w ramach działania „Transfer wiedzy i działalność informacyjna”
Dodano: 2022-08-31 - Dostawa artykułów biurowych
Dodano: 2021-09-06 - Sprzęt i artykuły biurowe
Dodano: 2021-06-09 - Dostawa artykułów biurowych i tonerów
Dodano: 2021-03-29 - Dostawa artykułów biurowych na okres 12 miesięcy
Dodano: 2021-03-22 - Dostawa artykułów biurowych i tonerów
Dodano: 2020-12-31 - Przetarg nieograniczoney na dostawę materiałów biurowych, papierniczych, tonerów
Dodano: 2020-07-24 - Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Białymstoku
Dodano: 2020-07-14