Przetargi.pl
„Zakup aparatury medycznej do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno – Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu realizowany w ramach projektu – Poprawa dostępności i podniesienia jakości świadczeń zdrowotnych na rzecz ograniczenia zachorowalności mieszkańców regionu w związku z pojawieniem się COVID-19”

Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-301 Wałbrzych, ul. Paderewskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 877 183 , fax. 748 877 103
  • Data zamieszczenia: 2020-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
    ul. Paderewskiego 10
    58-301 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 748 877 183, fax. 748 877 103
    REGON: 89004717900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOPZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup aparatury medycznej do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno – Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu realizowany w ramach projektu – Poprawa dostępności i podniesienia jakości świadczeń zdrowotnych na rzecz ograniczenia zachorowalności mieszkańców regionu w związku z pojawieniem się COVID-19”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup aparatury medycznej do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu realizowany w ramach projektu - Poprawa dostępności i podniesienie jakości świadczeń zdrowotnych na rzecz ograniczenia zachorowalności mieszkańców regionu w związku z pojawieniem się COVID-19”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dostawy do dnia 15.12.2020 r., do Zamawiającego z podziałem na części: Część nr 1 – pompa strzykawkowa – szt. 4 Część nr 2 – podgrzewacz do pokarmu – szt. 1 Część nr 3 – aparat do mierzenia ciśnienia – szt. 1 Część nr 4 – aparat do szybkiego toczenia płynów – szt. 1 Część nr 5 – diatermia chirurgiczna – szt. 1 Część nr 6 – kardiomonitor – szt. 1 Część nr 7 – laryngoskop do trudnej intubacji – szt. 1 Część nr 8 – wózek anestezjologiczny – szt. Część nr 9 – pulsoksymetr – szt. 3 Część nr 10 – zestaw do intubacji – szt. 5 Część nr 11 – skaner do automatycznego pomiaru i wykrywania stanów gorączkowych – szt. 1 Część nr 12 – oczyszczacz powietrza - szt. 1 + zestaw filtrów do oczyszczacza powietrza – szt. 5 część nr 13 - generator pary z akcesoriami – szt. 3 część nr 14 – mikroskop do badań cytologicznych – szt. 1 część nr 15 - urządzenie do dezynfekcji poprzez zamgławianie szt. 2 wraz z preparatem szt. 38 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ - Specyfikacji Technicznej oferowanych urządzeń - stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 3. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: a)okres gwarancji i rękojmia min. 24 -36 m-cy, b)Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z paszportem, dokument dopuszczający do użytkowania na terenie Polski (CE, deklaracja zgodności, wpis do rejestru wyrobów medycznych) - należy dołączyć do oferty i należy dostarczyć wraz z dostawą do Zamawiającego. c) Przeprowadzenie przez Wykonawcę szkoleń aplikacyjnych dla lekarzy i pielęgniarek oraz użytkowników w zakresie dostarczonych urządzeń i oprogramowania d)Termin realizacji zamówienia - do dnia 15.12.2020 r e)Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12) – 23) oraz art. 24 ust. 5 pkt 1) uPzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego. 2. W celu wykazania wstępnego braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp stanowiące załącznik nr 2 a i 2 b do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) uPzp, załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach