Przetargi.pl
Zakup aparatury i sprzętu medycznego na blok operacyjny

Szpital w Knurowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44190 Knurów, ul. Niepodległości
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 331 93 34 , fax. 32 331 93 04
  • Data zamieszczenia: 2017-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital w Knurowie Sp. z o.o.
    ul. Niepodległości 8
    44190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 331 93 34, fax. 32 331 93 04
    REGON: 24129721700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalknurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego podlega na podstawie art. 3 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup aparatury i sprzętu medycznego na blok operacyjny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zakup aparatury i sprzętu medycznego na blok operacyjny dla Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. wraz z dostawą, transportem i rozładunkiem do lokalizacji przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, Budynek Główny – Blok Operacyjny, a w Części 1 i Części 4 także szkoleniem personelu. W zakresie Części 1 i Części 4 Wykonawca w ramach zamówienia przeprowadzi szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi urządzenia. Przedmiot zamówienia podzielony został na cztery części: - Część 1 – kardiomonitor kompaktowy - Część 2 – lampa operacyjna (dwuczaszowa) - Część 3 – optyka do laparoskopu - Część 4 – laparoskop ginekologiczny z torem wizyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 Parametry techniczne do SIWZ dla danej Części. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w Załączniku nr 7 Parametry techniczne do SIWZ w kolumnie Wartość wymagana. Spełnianie ww. wymagań Wykonawca potwierdzi wpisując odpowiedź twierdzącą (TAK) w tabeli. Nie spełnienie któregokolwiek z parametrów wymaganych (granicznych), czy wpisanie negatywnej odpowiedzi (NIE) spowoduje odrzucenie oferty. Dotyczy wszystkich części: przedmiot zamówienia musi być wyrobem medycznym fabrycznie nowym, rok produkcji 2017, objęty minimum 24 miesięczną gwarancją od podpisania protokołu odbioru bez uwag, powinien posiadać oznakowanie CE. Serwis gwarancyjny musi być świadczony zgodnie z zapisem § 3 umowy – Załącznik nr 4 Wzór umowy. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednak nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w części. Wymagany termin realizacji zamówienia dla każdej z Części do 01.12.2017 roku. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 209000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33162100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy Załącznik nr 1 – wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową lub imienną) przez Wykonawcę; 2. Parametry techniczne Załączniku nr 7 – wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową lub imienną) przez Wykonawcę; 3. Dokument, z którego wynika umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo; 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – Załącznik nr 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach