Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 03-242 Warszawa, ul. Ludwika Kondratowicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48223265353 , fax. +48223265834
- Data zamieszczenia: 2020-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
ul. Ludwika Kondratowicza 8
03-242 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48223265353, fax. +48223265834
REGON: 14198346000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Osoba prawna świadcząca usługi o charakterze powszechnym
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup aparatu USG z opcją echokardiografii dla Śródmiejskiego Centrum Klinicznego Filia Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup aparatu USG z opcją echokardiografii dla Śródmiejskiego Centrum Klinicznego Filia Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100): 2 Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w zaproszeniu do potwierdzenia zainteresowania, które mogą dotyczyć kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia wraz z Oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz oświadczeniem o spełnianiu warunków stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, następujących dokumentów: 1 Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2 Wypełniona specyfikacja asortymentowo - cenowa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, wypełniony i podpisany załączniki nr 5A do SIWZ – parametry techniczne, oraz załącznik nr 7 do SIWZ warunki serwisu pogwarancyjnego. 3 Dowód wniesienia wadium. Wniesienie dokumentu wadium w postaci elektronicznej powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów zużywalnych w procesie sterylizacji na okres 24 miesięcy - powtórzenie 3
Dodano: 2023-12-04 - Zakup urządzenia do terapii rezonansem stochastycznym – 2 szt.
Dodano: 2023-11-13 - Zakupu narzędzi systemu chirurgicznego daVinci X
Dodano: 2023-07-04 - zakup myjni- dezynfektora dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w Warszawie
Dodano: 2023-06-16 - Zakup aparatury medycznej
Dodano: 2023-02-02 - ZP-8-2022 DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY
Dodano: 2022-11-15 - Dostawa środków kontrastowych do badań diagnostyki obrazowej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia
Dodano: 2022-07-12 - Zakup folii 5 sztuk oraz taśmy lakierniczej 5 sztuk.
Dodano: 2021-08-24 - CI-Ca Dializat, 4% Citrate solution
Dodano: 2021-05-27 - Azom
Dodano: 2021-05-27