Przetargi.pl
Zakup aparatu cyfrowego RTG wraz z adaptacją pomieszczeń

Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 05-802 Pruszków, ul. Partyzantów
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7391384 , fax. 22 7391368
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza
    ul. Partyzantów 2/4
    05-802 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 22 7391384, fax. 22 7391368
    REGON: 00068761700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tworki.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup aparatu cyfrowego RTG wraz z adaptacją pomieszczeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1Przedmiotem zamówienia jest zakup cyfrowego aparatu RTG wraz z adaptacją pomieszczeń Pracowni RTG, zlokalizowanej w Mazowieckim Specjalistycznym Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie. Zakres przedmiotu zamówienia określony został w Zał. nr 2 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SIWZ: 1) Zał. nr 2 – Opis Przedmiotu Zamówienia; 2) Zał. nr 2.1 – Projekt ochrony radiologicznej; 3) Zał. nr 2.2 – Zatwardzenie projektu ochrony radiologicznej - Pismo SANEPID; 4) Zał. nr 2.3 – Wyciąg z dokumentacji powykonawczej – ELEKTRYKA; 5) Zał. nr 2.4 – Wyciąg z dokumentacji powykonawczej – TELETECHNIKA; 6) Zał. nr 2.5 – Wyciąg z dokumentacji powykonawczej – WENTYLACJA; 7) Zał. nr 2.6. – Systemy informatyczne w strefie „białej” MSCZ; 8) Zał. nr 2.7. – Szczegółowe warunki gwarancji systemu RTG. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę i montaż aparatu cyfrowego RTG do siedziby Zamawiającego przy ul. Partyzantów 2/4 w Pruszkowie, transportem Wykonawcy i na jego koszt, wraz z załadunkiem, rozładunkiem i złożeniem w Pracowni RTG w Centrum Radiologii MSCZ; 2) adaptację pomieszczeń Pracowni RTG pod dostarczony aparat cyfrowy RTG. Prace adaptacyjne muszą być wykonywane w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy w tym zakresie, a zwłaszcza z ustawą Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332) wraz z rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r., poz. 739), Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006 r. w sprawie szczegółowych warunków bezpiecznej pracy z urządzeniami radiologicznymi (Dz.U. z 2006 r., Nr 180 poz. 1325), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r., poz. 1422). Jeżeli będą konieczne do przeprowadzenia prace związane ze zmianami konstrukcyjnymi, Wykonawca przygotuje odpowiedni projekt zgodnie z ww. przepisami, uzgodni w odpowiednich instytucjach oraz dokona zgłoszenia lub uzyska pozwolenie na użytkowanie (o ile będzie wymagane w pozwoleniu na budowę - jeśli dotyczy); 3) wykonanie projektu osłon radiologicznych w pomieszczeniach Pracowni RTG, dostosowanie pomieszczeń do wymagań ustawowych; 4) opracowanie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej pomieszczeń RTG, z uwzględnieniem wszystkich instalacji zlokalizowanych w pomieszczeniach, stosownych protokołów, atestów, testów specjalistycznych itp.; 5) uzyskanie zezwolenia na uruchomienie Pracowni Rentgenowskiej oraz na uruchomienie i stosowanie aparatu rentgenowskiego do celów medycznych w Pracowni Rentgenowskiej przez właściwy Inspektorat Sanitarno-Epidemiologiczny, do 60 dni od daty podpisania przez strony umowy protokołu odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w banku BNP PARIBAS S.A., nr rachunku: 69 1600 1374 1839 1479 2000 0004, przed upływem terminu składania ofert, z zaznaczeniem „Wadium w postępowaniu nr ZP/AM/24/2019”. 3. Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki pieniężne z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zabezpieczenia oferty inną formą wadium, dowód wniesienia wadium należy umieścić w oddzielnej kopercie, opisując ją „Wadium w postępowaniu nr ZP/AM/24/2019”, a kopię dokumentu wystawionego w formie pisemnej potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” w formie elektronicznej należy dołączyć do oferty. Wniesienie dokumentu wadium w postaci elektronicznej musi obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu w oddzielnym pliku. 4. Wadium może być wniesione tylko w formie określonej art. 45 ust. 6 Pzp, tj.: 1) w pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 z późn. zm.). 5. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej właściwą formą wadium zostaje odrzucona. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach