Przetargi.pl
Zakup aparatu cyfrowego RTG dla potrzeb Pracowni Rentgenodiagnostyki Ogólnej.

Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-252 Koszalin, ul. Niepodległości
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3406542 , fax. 94 3423339
  • Data zamieszczenia: 2019-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
    ul. Niepodległości 44-48
    75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3406542, fax. 94 3423339
    REGON: 00029075900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup aparatu cyfrowego RTG dla potrzeb Pracowni Rentgenodiagnostyki Ogólnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup aparatu cyfrowego RTG dla potrzeb Pracowni Rentgenodiagnostyki Ogólnej o parametrach określonych w poniższej specyfikacji. Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: • dostarczenie, zainstalowanie, uruchomienie i oddanie do użytku przez Dostawcę przedmiotu sprzedaży w miejscu wskazanym przez Kupującego, • przeprowadzenie bezpłatnego szkolenia personelu Kupującego w zakresie obsługi urządzenia, w terminie nie później niż 3 dni od daty dostarczenia Kupującemu przedmiotu sprzedaży, • wykonanie projektu osłon stałych, • wykonanie testów odbiorczy i specjalistycznych, • współpraca przy wykonywaniu prac budowlanych Pracowni Rentgenodiagnostyki Ogólnej. Bez integracji z systemem PACS. Bez integracji z systemem RIS. Szczegółowy opis i wymagania techniczne określa zał. nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33124210-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia i spełnienia parametrów technicznych - zał. nr 2 do SIWZ. 3) Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie jak w pkt. 1.3) SIWZ. 4) Upoważnienie lub pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, dla osoby reprezentującej WYKONAWCĘ (o ile uprawnienie to nie wynika z treści właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). 5)Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 6)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (wzór zamieszczony zostanie wraz z ww. informacją) o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną