Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-252 Koszalin, ul. Niepodległości
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3406542 , fax. 94 3423339
- Data zamieszczenia: 2019-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
ul. Niepodległości 44-48
75-252 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3406542, fax. 94 3423339
REGON: 00029075900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szgichp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup aparatu cyfrowego RTG dla potrzeb Pracowni Rentgenodiagnostyki Ogólnej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup aparatu cyfrowego RTG dla potrzeb Pracowni Rentgenodiagnostyki Ogólnej o parametrach określonych w poniższej specyfikacji. Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: • dostarczenie, zainstalowanie, uruchomienie i oddanie do użytku przez Dostawcę przedmiotu sprzedaży w miejscu wskazanym przez Kupującego, • przeprowadzenie bezpłatnego szkolenia personelu Kupującego w zakresie obsługi urządzenia, w terminie nie później niż 3 dni od daty dostarczenia Kupującemu przedmiotu sprzedaży, • wykonanie projektu osłon stałych, • wykonanie testów odbiorczy i specjalistycznych, • współpraca przy wykonywaniu prac budowlanych Pracowni Rentgenodiagnostyki Ogólnej. Bez integracji z systemem PACS. Bez integracji z systemem RIS. Szczegółowy opis i wymagania techniczne określa zał. nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33124210-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Poświadczony przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia i spełnienia parametrów technicznych - zał. nr 2 do SIWZ. 3) Jeżeli WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa oświadczenie jak w pkt. 1.3) SIWZ. 4) Upoważnienie lub pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, dla osoby reprezentującej WYKONAWCĘ (o ile uprawnienie to nie wynika z treści właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). 5)Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 6)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (wzór zamieszczony zostanie wraz z ww. informacją) o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną