Przetargi.pl
zakup aparatów ultrasonograficznych

Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 032 2514533
  • Data zamieszczenia: 2011-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
    ul. Raciborska 26 26
    40-074 Katowice, woj. śląskie, fax. 032 2514533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup aparatów ultrasonograficznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zakup aparatów ultrasonograficznych w podziale na 4 Pakiety ( zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa). Zamówienie obejmuje również: 1.transport urządzenia do miejsca dostawy, 2.montaż i uruchomienie, 3.podłączenie urządzenia do posiadanego przez Zamawiającego systemu PACS Pixel Technology 4.okres gwarancji - 24 miesiące, 5.serwis gwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty: a)przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b)naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia, c)wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d)aktualizację oprogramowania przeprowadzaną przez serwis producenta e)przedłużenie gwarancji o czas niesprawności urządzenia, w przypadku napraw gwarancyjnych, f)łączna niesprawność urządzenia ( w przypadku awarii ) nie przekroczy 30 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych liczonych od daty zawarcia umowy, g)czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych). 6.serwis pogwarancyjny na okres 2 lat po zakończeniu gwarancji, na warunkach udzielonej gwarancji, tj. a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta, b)naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia, c)wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania, d)aktualizację oprogramowania przeprowadzaną przez serwis producenta e)łączna niesprawność urządzenia ( w przypadku awarii) nie przekroczy 30 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych liczonych od daty zawarcia umowy, f)czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych). w cenie zgodnej ze złożoną Ofertą Wykonawcy, powiększonej o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ( inflacja), waloryzacja w okresach 12 miesięcznych, 7.zapewnienie dostępności części i serwisu przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości: za Pakiet nr 1 - 1000,00 zł za Pakiet nr 2 - 1500,00 zł za Pakiet nr 3 - 1000,00 zł za Pakiet nr 4 - 1000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena brutto za 2 letni serwis pogwarancyjny
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach