Przetargi.pl
Zakup aparatów telefonicznych, pakietów startowych z numerem oraz doładowań dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w ramach projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2013-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup aparatów telefonicznych, pakietów startowych z numerem oraz doładowań dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi w ramach projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1.Dostawa fabrycznie nowych telefonów komórkowych - 7 szt., w nienaruszonym opakowaniu wraz z odpowiednim wyposażeniem (m. in. pakiety startowe z numerem, baterie, ładowarki, zasilacze, słuchawki) dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. 1.2.Zakup doładowań (990 szt.) do telefonów komórkowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi na wykonywanie połączeń krajowych szt.990 po 25 zł brutto. 1.3 Zakup pakietów startowych z numerem - 41 sztuk. Zamawiający wymaga startery po jak najniższej cenie dostępnej u Wykonawcy. Dostawa telefonów komórkowych (wymagania Zamawiającego): 1) Dostawa aparatów telefonicznych, starterów i doładowań, nastąpi nie później niż w terminie 14 dni, od dnia podpisania umowy, w godzinach 8:00- 16:00 w dni robocze (poniedziałek - piątek), 9:00-17;00 (wtorek), do siedziby Zamawiającego - Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 149 2) Dostarczone komórkowe aparaty telefoniczne będą fabrycznie nowe, wyposażone w standardowe akcesoria oferowane w komplecie z telefonem przez producenta (m. in. pakiety startowe z numerem, baterie, ładowarki, zasilacze, słuchawki) oraz będą wyposażone w Karty SIM. Zamawiający wymaga startery po jak najniższej cenie dostępnej u Wykonawcy. 3) Cena dostarczonych komórkowych aparatów telefonicznych wraz z wyposażeniem nie może przekroczyć 150 zł brutto za 1 szt. Minimalne parametry komórkowych aparatów telefonicznych, wymagane przez Zamawiającego: 1) szt. 7, 2) klawiatura klasyczna 3) częstotliwość działania (900/1800) 4) wyświetlacz TFT kolorowy, minimum 2,4 cala o rozdzielczości minimum: 240 x 320 pikseli z 256 k kolorów, 5) wbudowana pamięć minimum 50 MB, 6) czytnik kart pamięci microSD, 7) system operacyjny Android wersja minimum 2.3 lub równoważny, 8) wysyłanie i odbieranie SMS i MMS, 9) połączenia konferencyjne, 10) łączność Bluetooth, 11) złącza micro USB, 12) synchronizacja z komputerem przy użyciu kabla USB, 13) aparat fotograficzny o rozdzielczości minimum 3.0 megapikseli, 14) nagrywanie i odtwarzanie filmów video, 15) radio FM 16) alarm dźwiękowo-wibracyjny, 17) organizator - przypomnienie o spotkaniu, kalendarz, zegar, data, budzik, stoper, kalkulator 18) bateria minimum 1000mAh, 19) czas czuwania minimum 240h, 20) czas rozmów minimum 300min, Podane parametry są minimalnymi. Wykonawca może zaproponować parametry nie gorsze od wymienionych wyżej. Pozostałe informacje dla Wykonawców: 1. Wykonawca zapewni dostęp do sieci telefonii komórkowej na obszarach objętych deklarowanym zasięgiem (zgodnie z publikowanymi mapami zasięgów), na poziomie umożliwiającym realizację transmisji głosu i danych w każdych warunkach. 2. Wykonawca wyznaczy opiekuna handlowego w celu zapewnienia bieżącej obsługi Zamawiającego drogą e-mailową oraz telefoniczną w godzinach od 8:00 do 16:00 w dni robocze. Opiekun handlowy będzie zobowiązany do załatwiania wszelkich spraw związanych z obsługą Zamawiającego. 3. Dostarczone doładowania i pakiety startowe muszą dotyczyć tego samego operatora. 4. Każdy z dostarczonych telefonów komórkowych musi być zaopatrzony w nową kartę SIM 5. Wykonawca będzie ponosił koszty przesyłek kurierskich związanych z realizacją umowy. 6. Wykonawca będzie informował na bieżąco, w trakcie realizacji umowy, o ewentualnych możliwościach zmian powodujących optymalizację kosztów połączeń, jak również o możliwości wprowadzenia dodatkowych bezpłatnych usług korzystnych dla Zamawiającego. 7. Rodzaj doładowań jakie Zamawiający zamierza zakupić w bieżącym postępowaniu: - 990 doładowań o wartości równej 25 zł brutto każde doładowanie, 8. Wykonawca zapewni bezpłatną aktywację każdej nowej Karty SIM w ciągu 24 godzin (w dni robocze), od chwili zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. Zamówienie składane może być w formie pisemnej, przesłane fax-em, pocztą lub e-mailem. Za złożenie zamówienia uważane będzie potwierdzenie fax-u, e-maila lub zwrotne potwierdzenie listu, 9. Wykonawca zapewni możliwość natychmiastowej blokady karty SIM np.: w przypadku kradzieży lub utraty aparatu telefonicznego po zgłoszeniu przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, a także bezpłatne wydanie i aktywację duplikatów. 10. Wykonawca zapewni w ramach doładowań połączenia z numerami alarmowymi, wymianę wadliwej Karty SIM, Wymagania dot. Gwarancji: 1) Wykonawca zapewni obsługę gwarancyjną dostarczonego sprzętu na okres 24 miesięcy, 2) w przypadku awarii telefonu, Wykonawca zapewni Zamawiającemu, na czas naprawy lub wymiany, zastępczy telefon komórkowy, 3) Wykonawca poda i uruchomi kanał kontaktowy czynny w godzinach 10°° -16°° od poniedziałku do piątku za wyłączeniem dni świątecznych do zgłaszania uszkodzonego sprzętu oraz celem udzielenia konsultacji telefonicznych, 4) Zamawiający wymaga, aby naprawy gwarancyjne uszkodzonych telefonów komórkowych były realizowane w autoryzowanym serwisie wyznaczonym przez producenta, 5) w przypadku braku możliwości dokonania naprawy uszkodzonego sprzętu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu inny egzemplarz sprzętu o identycznych lub lepszych parametrach, 6) nieprzekraczalny czas usunięcia wady/awarii/usterki, rozumiany jako czas upływający od zgłoszenia gwarancyjnego do przywrócenia prawidłowego działania sprzętu nie może być dłuższy niż 14 (czternaście) dni roboczych gdzie jako dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, 7) maksymalny czas reakcji na zgłoszenie wadliwie działającej usługi oraz usunięcie awarii będzie wynosić 24 godziny, 8) bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru dostarczonych przez Wykonawcę telefonicznych aparatów komórkowych wraz z akcesoriami (bateria, ładowarka, zasilacz, słuchawki, inne nie wymienione a ujęte w zestawach ), 9) Zamawiający o stwierdzonych wadach i usterkach w dostarczonym sprzęcie powiadomi Wykonawcę pisemnie, fax-em lub e-mailem. Wykonawca dokona naprawy lub usunięcia usterki (jeżeli będzie taka możliwość) niezwłocznie, lub poinformuje Zamawiającego o terminie usunięcia usterki, zapewniając równoważny aparat zastępczy. W przypadku braku możliwości naprawy reklamowanego sprzętu Wykonawca wymieni reklamowany sprzęt na fabrycznie nowy, 10) Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po upływie gwarancji, jeżeli reklamował wadę przed upływem tego terminu. Zamawiający ma możliwość korzystania z uprawnień rękojmi w okresie trwania gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość minut do wszystkich operatorów w ramach jednego doładowania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach