Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 01-211 Warszawa, Kasprzaka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 38 94 806, , fax. 22 632 38 93
- Data zamieszczenia: 2020-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Kasprzaka 17
01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 38 94 806, , fax. 22 632 38 93
REGON: 01103538100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl, www.e-propublico.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup aparat USG z możliwością echokardiografii, numer sprawy EP/76/2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup aparatu USG z możliwością echokardiografii, zgodnie z załącznikiem numer 2 – Specyfikacja techniczno-eksploatacyjna - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33112200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.10. Złożona oferta powinna zawierać: 1) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz Specyfikacji techniczno-eksploatacyjnej, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 3) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ, 4) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ, 5) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ 7) Dokument (zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a PZP. Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz: 1 Deklaracja zgodności CE wydana przez producenta 2 Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych w Polsce 3 Firmowe materiały informacyjne producenta lub autoryzowanego dystrybutora w języku polskim potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów oferowanego urządzenia. W przypadku wątpliwości co do zaoferowanych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do prezentacji oferowanego wyrobu 4 Specyfikacja techniczno – eksploatacyjna, w której Wykonawca opisuje i potwierdza parametry oferowanego urządzenia wymagane przez Zamawiającego (załącznik nr 2 do SIWZ) 8) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup Aparatu USG
Dodano: 2024-03-15 - Zakup i dostawa aparatu Echo z funkcją szybkiego startu dla Pracowni Kardioangiografii PIM MSWiA
Dodano: 2023-10-30 - Dostawa i montaż aparatu USG ogólnodiagnostycznego do Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
Dodano: 2023-08-09 - Dostawa aparatu USG na potrzeby SPZOZ w Tarczynie
Dodano: 2023-07-13 - Dostawa aparatów ultrasonograficznych dla Izby Przyjęć Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny
Dodano: 2023-07-12 - Znak sprawy:11/2023
Dodano: 2023-07-06 - Dostawa ultrasonografu
Dodano: 2023-06-17 - Dostawa Ultrasonografu dla SGPZOZ w Błoniu
Dodano: 2023-06-16 - Dostawa aparatu USG na potrzeby SPZOZ w Pniewach
Dodano: 2023-05-23 - Dostawa aparatu USG na potrzeby SPZOZ w Pniewach
Dodano: 2023-04-14