Przetargi.pl
Zakup ambulansu wraz z wyposażeniem

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-000 Kościan, ul. Szpitalna 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5120855 , fax. 065 5120707
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kościanie
    ul. Szpitalna 7 7
    64-000 Kościan, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5120855, fax. 065 5120707
    REGON: 41105199900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup ambulansu wraz z wyposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup z dostawą ambulansu wraz z wyposażeniem wbudowanym oraz wyposażenia dodatkowego ambulansu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zamawiający ustala następujące warunki szczegółowe: a)Wykonawca winien wykazać się , że wykonał dostawę co najmniej jednego ambulansu dotyczy pakietu nr I o wartości brutto nie mniejszej niż cena ofertowa brutto pomniejszona o 25 % lub wykonał dostawę z montażem w ambulansie wyposażenia dotyczy pakietu nr II o wartości nie mniejszej niż cena ofertowa brutto pomniejszona o 25 %, b)Wykonawca winien wykazać się, że jest ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą :spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie zgodne z art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z póżn. zm.) Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, d)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Pozostałe dokumenty: formularz oferty,uzupełniona specyfikacja techniczna,ewentualne pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii, zgłoszenie lub wpis do rejestru wyrobów medycznych, deklaracja zgodności lub certyfikat jednostki notyfikującej, folder (konspekt) wraz z opisem parametrów,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital.koscian.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach