Przetargi.pl
Zakup ambulansu typu C dla Szpitala Powiatowego w Bartoszycach

Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, Kardynała Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 675 23 05 , fax. 897 642 625
  • Data zamieszczenia: 2017-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II
    Kardynała Stefana Wyszyńskiego 11
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 675 23 05, fax. 897 642 625
    REGON: 30843600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bartoszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup ambulansu typu C dla Szpitala Powiatowego w Bartoszycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa ambulansu typu C wraz z następującym wyposażeniem medycznym: - NOSZE GŁÓWNE - TRANSPORTER NOSZY GŁÓWNYCH (dedykowany do noszy głównych) dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II w Bartoszycach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZACE WADIUM: 1. Wadium jest wymagane i wynosi 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK PEKAO S.A. nr 22 1240 5598 1111 0000 5025 4990 z adnotacją „wadium - Zakup ambulansu typu C dla Szpitala Powiatowego w Bartoszycach. Sprawa nr 16/2017". 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ważna oferta musi zawierać kompletnie wypełnione i podpisane dokumenty aktualne na dzień składania ofert: 1.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 1.2. Formularz cenowy (załącznik 2 do SIWZ). 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) Prosimy złożyć także w edytowalnej formie elektronicznej na płycie CD. 1.4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 4 do SIWZ). 1.5. Oświadczenie dotyczące odwrotnego obciążenia podatkiem VAT (załącznik nr 5 do SIWZ). 1.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 1.7. Wykaz wykonanych dwóch głównych dostaw ambulansu typu C wraz z wyposażeniem o wartości minimum 300 000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. 1.8. Dokument potwierdzający spełnienie przez oferowany ambulans medyczny wymagań normy PN-EN 1789+A1:2011 (w zakresie ambulansu typu C) lub równoważną i PN-EN 1865. 1.9. Dokumenty potwierdzające, że zaoferowany sprzęt medyczny stanowiący wyposażenie ambulansu jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r.: Deklaracja Zgodności CE lub Certyfikat CE lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych. 1.10. Katalogi lub inne materiały opisujące przedmiot zamówienia. 1.11. Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach