Przetargi.pl
„Zakup ambulansu sanitarnego wraz z wyposażeniem”

Bielskie Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. E. Plater
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8159045 , fax. 33 8117447
  • Data zamieszczenia: 2020-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bielskie Pogotowie Ratunkowe
    ul. E. Plater 14
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 8159045, fax. 33 8117447
    REGON: 10905310000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup ambulansu sanitarnego wraz z wyposażeniem”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu typu C ze sprzętem medycznym (nosze, krzesełko kardiologiczne płozowe, defibrylator, urządzenie do kompresji klatki piersiowej, respirator, tablet, ssaki, urządzenie do dezynfekcji fumigacyjnej) na potrzeby Bielskiego Pogotowia Ratunkowego o parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: 2.1 Zamawiający wymaga zaoferowania fabrycznie nowego, wyprodukowanego w 2020 roku ambulansu typu C z zabudową części medycznej, spełniających wymogi zharmonizowanej polskiej normy PN-EN 1789:A2. 2.2 Oferowany ambulans musi posiadać fabrycznie nowe wyposażenie, wolne od wad, objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U.2018 poz.1990 ze zm.), rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. 2016 poz. 2022), obowiązujących norm PN EN 1789:A2 dla środka transportu drogowego typu C oraz PN-EN 1865-2+A1 (wymagania dotyczące noszy i krzesełka kardiologicznego płozowego do przemieszczania pacjenta stosowanego w ambulansach drogowych) lub równoważne. 2.3 Minimalne wymagania dotyczące samochodu bazowego, przedziału medycznego oraz sprzętu medycznego zawiera załącznik nr 5 do SIWZ stanowiący opis wymaganych parametrów technicznych i użytkowych przedmiotu zamówienia. 2.4 Oferowany ambulans musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (t.j. Dz.U. 2015 poz. 1475), lub dopuszczenie jednostkowe, Podsumowanie Badań oraz Certyfikat Zgodności zgodnie z PN-EN 1789:A2. Homologacja/dopuszczenie jednostkowe oferowanego ambulansu musi umożliwiać rejestrację w Polsce. 2.5 Zaoferowane wyposażenie i sprzęt medyczny muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce, oraz spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2020 poz. 186). 2.6 Zaoferowany ambulans musi spełniać warunki określone w przepisach dotyczących oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1251). 2.7 Dostarczony ambulans oraz sprzęt medyczny powinny być nowe i nieużywane, bez defektów, błędów konstrukcyjnych, wykonawczych i innych wad technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania. 2.8 Wykonawca zapewni dla oferowanego ambulansu pełny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej i wyposażenia medycznego oraz pełny serwis gwarancyjny pojazdu bazowego w Autoryzowanej Stacji Obsługi. 2.9 Wymagane są następujące minimalne okresy gwarancji liczone od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego: 1) gwarancja mechaniczna na pojazd bazowy – min. 24 miesiące bez limitu kilometrów, 2) gwarancja na powłoki lakiernicze – min. 24 miesiące, 3) gwarancja na perforację korozyjną elementów nadwozia – min. 96 miesięcy, 4) gwarancja na zabudowę medyczną – min. 24 miesiące. 5) gwarancja na sprzęt medyczny (nosze, krzesełko kardiologiczne płozowe, defibrylator, urządzenie do kompresji klatki piersiowej, respirator, tablet, ssaki, urządzenie do dezynfekcji fumigacyjnej) – min. 24 miesiące z zastrzeżeniem dostępności części zamiennych przez okres min. 5 lat od daty upływu gwarancji. W okresie trwania gwarancji, Wykonawca zapewni bezpłatne serwisy gwarancyjne co najmniej 1 raz w roku (lub częściej, zgodnie z zaleceniami danego producenta) oraz bezpłatnych przeglądów eksploatacyjno – konserwacyjnych, w ilości zapewniającej prawidłowe działanie urządzeń. Realizacja zgłoszonych usterek i napraw gwarancyjnych, w okresie gwarancji – max. w ciągu 72 godzin od zgłoszenia, na koszt gwaranta. Zamawiający dopuszcza wymianę sprzętu na zastępczy o parametrach użytkowych równych lub lepszych w przypadku naprawy powyżej 72 godzin. 3. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia dostarczy Zamawiającemu w języku polskim wszystkie dokumenty konieczne do użytkowania, w szczególności: 1) instrukcje obsługi, w tym instrukcję obsługi do wszystkich elementów zabudowy specjalistycznej na zewnątrz i wewnątrz pojazdu; 2) warunki gwarancji (książki, karty, paszporty techniczne); 3) wykaz materiałów zużywalnych wykorzystywanych w bieżącej eksploatacji karetki; 4) informacje o warunkach serwisu w okresie pogwarancyjnym; 5) Wymagane obowiązującymi przepisami: a) Świadectwo homologacji ambulansu; b) Dokumentację złożoną do homologacji pojazdu (oryginał albo odpis poświadczony za zgodność z oryginałem przez Notariusza); c) Kartę pojazdu; d) Książkę serwisową; e) Atesty (o, ile dotyczy); f) inne niezbędne świadectwa i certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1789+A2 i PN-EN 1865-2+A1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2)W przypadku złożenia w postępowaniu co najmniej 2 ofert, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.pogotowie.bielsko.pl w zakładce Zamówienia publiczne – Profil nabywcy informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp (Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz z złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3)Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 2. 4)Pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku, kiedy podpisanie oferty wymaga udzielenia pełnomocnictwa. Uwaga Zamawiający w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, żąda złożenia wraz z ofertą wyłącznie oświadczenia Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach