Przetargi.pl
Zakup ambulansu drogowego

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Młyńska 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5880390 w. 253 , fax. 062 5880402
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Młyńska 2 2
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5880390 w. 253, fax. 062 5880402
    REGON: 00031022628200
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup ambulansu drogowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup ambulansu drogowego wraz z wyposażeniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 342112009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wy-konania zamówienia . 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó-wienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie powadzonej dzia-łalności na kwotę co najmniej 300 000,- zł. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie do-kumentów jakie wykonawca jest zobowiązany przedłożyć w swojej ofercie. 3. Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomoc-nika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezen-towania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płat-ności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu. 3) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wymagania tam zawarte muszą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamó-wienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowią następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wraz z wykazem załączonych do oferty dokumentów z podaniem łącznej liczby stron w ofercie podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - część II. 2. Projekt umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 3. Oświadczenie o naniesionych w ofercie poprawkach lub ich braku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /Dz. U. z 2007 r., Nr 223,poz. 1655 oraz 2008, nr 171, poz. 1058/ - załącznik nr 3 5. Zastrzeżenie w sprawie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 4. 6. Wypełniony i podpisany - Załącznik nr 5 - Opis parametrów technicznych ambulansu, - Załącznik nr 6 - Warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego. 7. Oświadczenie o zakresie prac, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy - Załącznik nr 7 oświadczenie o zakresie prac podwykonawców. 8. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oryginał lub poświadczona przez notariusza kopia pełnomocnictwa (rodzajo-wego lub szczególnego) dla osób upoważnionych do reprezentowania wyko-nawcy, które nie są właścicielami firmy lub członkami zarządu, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właści-wego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpie-czenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz-łożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: a) Dokumenty wymagane zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyro-bach medycznych (Dz. U. 04.93.896) odpowiednio do klasy wyrobów dla wszystkich oferowanych wyrobów medycznych. b) Potwierdzenie wykonanego testu zderzeniowego całego jednorodnego nadwozia ambulansu (zgodnie z wymogami PN EN 1789:2008) wystawione przez niezależną notyfikowaną jednostkę badawczą . c) Świadectwo homologacji na pojazd skompletowany - M1/pojazd specjalny - karetka sanitarna (należy załączyć do oferty kpl. dokumentów zgodnie z ROZ-PORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 30 grudnia 2003 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. z dnia 15 stycznia 2004 r. zał. Nr 12). 3) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzo-nej działalności na kwotę co najmniej 300 000,- zł. . 9. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1) umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie (umowa konsorcyjna - dotyczy wykonawców, którym zostanie udzielone zamówienie publiczne). Umowa ta (umowa konsorcyjna) powinna być dostarczona przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 2) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, o ile ustanowienie pełnomocnictwa nie zostało ujęte w treści umowy, o której mowa w pkt 1. 10. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymagane w punktach 5 i 7 muszą być złożone przez każdy podmiot, pozostałe zaś dokumenty winny być złożone w imieniu wszystkich wykonawców przez ustanowionego pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.krotoszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach