Przetargi.pl
Zakup aktywnych urządzeń sieciowych

Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 71-470 Szczecin, ul. Arkońska 45
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4251161 , fax. 091 4251096
  • Data zamieszczenia: 2009-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Arkońska 45 45
    71-470 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4251161, fax. 091 4251096
    REGON: 01581798500096
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup aktywnych urządzeń sieciowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa aktywnych urządzeń sieciowych, charakteryzujących się poniższymi parametrami: Lp. Nazwa Ilość 1. Przełącznik Cisco Catalyst 3750E 24 10/100/1000T, 2x10GE(X2), 265W, IPB Image 2 (WS-C3750E-24TD-S) 2. Przełącznik Cisco Catalyst 3560G 48 10/100/1000T, 4SFP, IPB Image 1 (WS-C3560G-48TS-S) 3. Przełącznik Cisco Catalyst 3560G 24 10/100/1000T, 4SFP, IPB Image 1 (WS-C3560G-24TS-S) 4. Zasilacz nadmiarowy Cisco RPS 2300 następującej konfiguracji: 4.0 RPS 2300 chassis (PWR-RPS2300) 1 4.1 Catalyst 3750-E/3560-E 750WAC power supply (C3K-PWR-750WAC) 2 4.2 Spare 45CFM Blower for Cisco Redundant Power System 2300 (BLWR-RPS2300) 1 4.3 Spare RPS Cable RPS 2300 Cat 3750E/3560E Switches (CAB-RPS2300-E) 2 4.4 Spare RPS Cable for Cisco Redundant Power System 2300 (CAB-RPS2300) 5 5. Moduł miniGBIC/SFP 1000Base-SX, MMF, LC (GLC-SX-MM) 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę powyższego warunku, wykonawca musi legitymować się wykonaniem co najmniej 2 (dwóch) dostaw w zakresie odpowiadającym przedmiotowemu zamówieniu publicznemu, przypadających na czas od dnia 1 października 2006 r. do dnia 30 września 2009 r, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiającego, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie podpisanie oraz wypełnienie formularza oferty oraz dołączenie do oferty wszystkich wymaganych załączników, dokumentów i oświadczeń, zgodnie z niniejszą SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP. 2. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie udzielonej gwarancji producenta na dostarczone aktywne urządzenia sieciowe. 3. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP. 4. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP (dot. podmiotów zbiorowych). 5. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie o uzyskaniu przez Wykonawcę, przewidzianego prawem, zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 6. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lub oświadczenie o uzyskaniu przez Wykonawcę, przewidzianego prawem, zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego. II. Dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty. 2. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 3. Wykaz wykonanych dostaw aktywnych urządzeń sieciowych, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj. przypadających na czas od dnia 1 października 2006 r. do dnia 30 września 2009 r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie; przedłożone do oferty dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw dotyczyć muszą wymienionych przez wykonawcę dostaw zrealizowanych we wskazanym przez Zamawiającego okresie i jeśli zostaną złożone do oferty w formie kopii, kopie te poświadcza za zgodność z oryginałem wykonawca. 4. Dokument dotyczący udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, złożony być musi w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach