Powiatowy Zespół Edukacji w Sochaczewie ogłasza przetarg
- Adres: 96-500 Sochaczew, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 46 864 18 70 , fax. 46 864 18 70
- Data zamieszczenia: 2011-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Edukacji w Sochaczewie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 65 65
96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
tel. 46 864 18 70, fax. 46 864 18 70
REGON: 14100466100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pze.az.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup: 1. TV LCD do realizacji zajęć z wykorzystaniem nowoczesnych technologii i metod nauczania, 2. Zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem do realizacji zajęć pozalekcyjnych, 3. Radiomagnetofonów do nauki języka angielskiego i niemieckiego, 4. Skanerów do realizacji zajęć m.in. z informatyki - Zadanie 3 projektu pn.: Zajęcia pozalekcyjne - realizacja Beneficjent oraz 5. Cyfrowej kamery do dokumentowania zajęć i 6. materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego - zadanie 1 projektu pn.: Zarządzanie projektem - realizacja Beneficjent - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia stanowi Zakup: 1. TV LCD do realizacji zajęć z wykorzystaniem nowoczesnych technologii i metod nauczania, 2. Zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem do realizacji zajęć pozalekcyjnych, 3. Radiomagnetofonów do nauki języka angielskiego i niemieckiego, 4. Skanerów do realizacji zajęć m.in. z informatyki - Zadanie 3 projektu pn.: Zajęcia pozalekcyjne - realizacja Beneficjent oraz 5. Cyfrowej kamery do dokumentowania zajęć i 6. materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego - zadanie 1 projektu pn.: Zarządzanie projektem - realizacja Beneficjent. Postępowanie prowadzone w ramach projektu pt.: Strategiczny program rozwoju umiejętności i kompetencji uczniów Powiatu Sochaczewskiego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Zadanie 3 projektu pn.: Zajęcia pozalekcyjne - realizacja Beneficjent. 2) Urządzenia RTV oraz sprzęt komputerowy wraz pozostałym wymienionym w SIWZ asortymentem muszą być wykonane w sposób zgodny z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz posiadać niezbędne aprobaty i atesty, w takim zakresie, w jakim są one wymagane dla określonych grup produktów. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę: 1. TV LCD do realizacji zajęć z wykorzystaniem nowoczesnych technologii i metod nauczania, 2. Zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem do realizacji zajęć pozalekcyjnych, 3. Radiomagnetofonów do nauki języka angielskiego i niemieckiego, 4. Skanerów do realizacji zajęć m.in. z informatyki - Zadanie 3 projektu pn.: Zajęcia pozalekcyjne - realizacja Beneficjent oraz 5. Cyfrowej kamery do dokumentowania zajęć i 6. materiałów eksploatacyjnych do urządzenia wielofunkcyjnego - zadanie 1 projektu pn.: Zarządzanie projektem - realizacja Beneficjent w ilościach określonych poniżej: 1 Zestawy komputerowe- 40 sztuk (10 sztuk/szkołę) 2 Monitory - 40 sztuk (10 sztuk/szkołę) 3 Radiomagnetofony z CD - 17 sztuk ( a) Zespół Szkół Centrum Kształcenia Praktycznego w Sochaczewie, ul. Piłsudskiego 51, 96-500 Sochaczew - 2 szt. b) Zespół Szkół im. Jarosława Iwaszkiewicza w Sochaczewie, ul. Chodakowska 16; 96-503 Sochaczew - 6 szt. c) Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie im. Bohaterów Walk nad Bzurą 1939 r. - 8 szt. d) Zespół Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Teresinie, Al. XX-lecia 12; 96-515 Teresin - 1 szt. 4 Telewizory- 24 sztuki - 6 sztuk / szkołę 5 Skanery - 8 sztuk - 2 sztuki / szkołę 6 Kamera cyfrowa z możliwością nagrywania - 1 sztuka - PZE 7 Materiały eksploatacyjne do urządzenia wielofunkcyjnego (HP ColorLaserJet CM 2320) - 12 sztuk - PZE, jak również ich wniesienie do obiektów i ulokowanie w miejscu przeznaczenia wskazanym przez pracowników Zamawiającego, przekazanie kompletu gwarancji, instrukcji użytkowania, niezbędnych dopuszczeń i atestów. Przekazanie przedmiotu zamówienia nastąpi w sposób protokolarny - dotyczy to wszystkich zamawianych urządzeń RTV oraz sprzętu komputerowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi. 4) Przedmiot zamówienia będzie dostarczany Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu. Wykonawca będzie dostarczał urządzenia RTV oraz sprzętu komputerowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi własnym środkiem transportu do/z siedziby Powiatowego Zespołu Edukacji w Sochaczewie przy ulicy M. J. Piłsudskiego 65 oraz do szkół (szkoły - Zespół Szkół Centrum Kształcenia Praktycznego w Sochaczewie ul. Piłsudskiego 51, 96 - 500 Sochaczew; Zespół Szkół im. Jarosława Iwaszkiewicza w Sochaczewie, ul. Chodakowska 16, 96 - 503 Sochaczew; Zespół Szkół rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie im. Bohaterów Walk nad Bzurą 1939 r., ul. Piłsudskiego 63, 96 - 500 Sochaczew; Zespół Szkół im. Prymasa Tysiąclecia Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Teresinie, Al. XX-lecia 12, 96 - 515 Teresin). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 320000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ. 2. Termin wniesienia wadium: do terminu składania ofert - do dnia 8 lutego 2011 roku, do godz. 10.00. 3. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zmianami). Wadium można wnieść w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego. Nr konta: 19 9283 0006 0007 2674 2000 0010 w Banku Spółdzielczym w Sochaczewie, ul. Reymonta 18 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego). Wadium wniesione w innej formie, niż gotówkowej, należy zdeponować u p.o. Dyrektora Powiatowego Zespołu Edukacji w pokoju nr 3 w Powiatowym Zespole Edukacji w Sochaczewie przy ul. M. J. Piłsudskiego 65, w terminie jak wyżej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sochaczew-powiat.bip.org.pl/?tree=przetarg
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń do sieci teleinformatycznej oraz urządzeń komputerowych z oprogramowaniem dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - centrala telefoniczna wraz z wyposażeniem.
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa sprzętu audio, postępowanie nr 18/PZP/2016
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa sprzętu audio, postępowanie nr 15/PZP/2016.
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa sprzętu audio, postępowanie nr 12/PZP/2016
Dodano: 2016-03-14 - Dostawa i montaż urządzeń ochrony wizyjnej oraz dostawa urządzeń wchodzących w skład Głównego Punktu Dystrybucyjnego Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Płocku przy ul. Kolegialnej 20b.
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa i montaż urządzeń ochrony wizyjnej oraz dostawa urządzeń wchodzących w skład Głównego Punktu Dystrybucyjnego Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Płocku przy ul. Kolegialnej 20b.
Dodano: 2015-11-30 - Dostawa sprzętu realizatorskiego na potrzeby zadań wykonywanych przez Zamawiającego
Dodano: 2015-11-18 - ROZBUDOWA MONITORINGU MIASTA MARKI
Dodano: 2015-11-12 - Dostawa sprzętu i materiałów RTV dla JW 4938 oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
Dodano: 2015-10-12 - Dostawa wyposażenia teleinformatycznego i komputerów wraz z usługą integracji systemów multimedialnych
Dodano: 2015-09-30