Przetargi.pl
Zakup 8 zestawów mebli pracowniczych wraz z dostawą i montażem. W skład zestawu wchodzi: biurko, kontener i fotel obrotowy.

Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, piętro 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 318 70 82 , fax. 22 318 70 98
  • Data zamieszczenia: 2013-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych
    ul. Stawki 2, piętro 20
    00-193 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 318 70 82, fax. 22 318 70 98
    REGON: 14073858500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckps.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup 8 zestawów mebli pracowniczych wraz z dostawą i montażem. W skład zestawu wchodzi: biurko, kontener i fotel obrotowy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż 8 zestawów mebli pracowniczych. W skład jednego zestawu wchodzą następujące elementy (meble): Biurko proste: wymiary blatu: szer. 159-161, gł. 79-81, gr. 2,5-3,5 (cm); wysokość biurka: 73-77 (cm); kolor blatu-klon; stelaż do biurka metalowy; cztery nogi kwadratowe z możliwością regulacji o wymiarach: 5 na 5 (cm); nogi przykręcane do stelażu; kolor stelażu-aluminium (matowy). Kontener pod biurko: wymiary: szer. 45-44, gł. 48-52, wys. 56-65 (cm); 4 szuflady; górna szuflada wyposażona w piórnik; wyposażony w kółka (jezdny); zamek centralny zamykający minimum 3 szuflady; kolor-klon. Fotel biurowy: obrotowy; baza-podstawa pięcioramienna plastikowa, w kolorze czarnym z kółkami przystosowanymi do jazdy po powierzchniach dywanowych wyposażone w hamulec blokujący odjeżdżanie pustego fotela oraz amortyzatorem gazowym zapewniającym płynną regulację wysokości siedziska; siedzisko-wykonane ze sklejki pokryte pianką poliuretanową, regulacja w poziomie; oparcie-oparcie z tworzywa (czarne) z tapicerowaną nakładką i wieszakiem na marynarkę ulokowanym w tylnej, górnej części; tapicerka-kolor ciemno zielony, skład: 100 procent poliester, gramatura: nie mniej niż 380 g na m2: Atesty: odporność na ścieranie-nie mniej niż 100000 cykli Martindalea (PN-EN ISO 12947-2); odporność na piling-nie mniej niż 4 (PN-EN ISO 12945-2); trudnopalność-papieros (PN-EN 1021-1); odporność na światło - 4-6 (PN-EN ISO 105-B02) podłokietnik-podłokietnik regulowany z nakładką poliuretanową, regulacja góra-dół, regulacja ustawienia kąta nakładki względem siedziska, kolor stelaża podłokietnika: czarny; stelaż-kolor czarny; regulacja-umożliwiająca synchroniczne odchylanie oparcia i siedziska, z regulacją sprężystości odchylania w zależności od ciężaru siedzącego oraz czterostopniową blokadą tego ruchu, mechanizm wysuwania siedziska, oraz mechanizm regulujący wysokość siedziska wymiary: wysokość całkowita: 880-1050 mm; szerokość całkowita: 650-680 mm; głębokość całkowita: 650-680 mm; wysokość siedziska: 490-620 mm; szerokość siedziska: 480-650 mm; głębokość siedziska: 410-450 mm. Oferowane meble są fabrycznie nowe i przygotowane do natychmiastowej eksploatacji. Oferowana cena zawiera wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. koszt dostawy, montażu oraz ustawienia 8 zestawów mebli pracowniczych w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 300,00 PLN (trzysta zł). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 2.1pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy: w Banku Ochrony Środowiska S.A. nr 97154011572115668084150012 z dopiskiem WADIUM - Nr zamówienia: DA2710030-113). 2.2poręczeniach bankowych; 2.3poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 2.4gwarancjach bankowych; 2.5gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.6poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo-kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej -oryginał wadium-, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty) i musi ono obejmować cały okres związania ofertą. 4.W treści dokumentu musi znajdować się nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium we wszystkich przypadkach powodujących utratę wadium przez Wykonawcę, określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w ppkt. 2.1 rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy. 6.Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 6.1Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 6.1.1odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.1.2zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 6.2Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/ckps_warszawa/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach