Powiatowy Urząd Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Dmowskiego 27
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6474526 , fax. 044 6474526
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Dmowskiego 27 27
97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 044 6474526, fax. 044 6474526
REGON: 59074536100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.puppiotrkow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup 8 sztuk laptopów dla potrzeb PUP. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup 8 sztuk laptopów dla potrzeb PUP. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. l i 2 ustawy); 5)Złożą ofertę zgodną z wymaganiami zawartymi w SIWZ. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków nastąpi zgodnie z drukiem Zp-17, stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; zaświadczenie o nadaniu Nr REGON i NIP; stosownie do ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych / Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655/ wykonawca przystępujący do udziału w przetargu winien przedstawić oświadczenie zgodne z art. 22 i art. 24 w/w ustawy. oświadczenie dot. akceptacji treści i warunków zaproponowanej umowy w zakresie dostawy przedmiotowego zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puppiotrkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu komputerowego składającego się z: komputera stacjonarnego, komputera przenośnego, drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjnego (2 zadania) dla Starostwa Powiatowego w Brzezinach
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Izby Skarbowej w Łodzi - 2
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-24 - Dostawa Komputerów
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-04-28 - Zakup sprzętu informatycznego dla Zarządu Dróg i Transportu
Dodano: 2016-04-27 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-03-08 - Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i biurowego wraz z oprogramowaniem dla Łódzkiego Ośrodka Geodezji w trzech zadaniach częściowych
Dodano: 2016-03-02 - Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Maz.
Dodano: 2015-12-11 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-12-08