Przetargi.pl
Zakup 4 szt. aparatów do hemodializy wraz z modernizacją systemów uzdatniania wody - modernizacja systemów uzdatniania wody poprzez zakup aparatu z automatyką do odwróconej osmozy wraz z jego montażem i instalacją nowej linii dystrybucyjnej wody osmotycznej realizowany w ramach zadania inwestycyjnego zakup sprzętu i aparatury medycznej wraz z adaptacją pomieszczeń dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.

Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-610 Radom, ul. Lekarska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3615285, 3615284 , fax. 48 3615213
  • Data zamieszczenia: 2013-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
    ul. Lekarska 4 4
    26-610 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3615285, 3615284, fax. 48 3615213
    REGON: 00031508600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup 4 szt. aparatów do hemodializy wraz z modernizacją systemów uzdatniania wody - modernizacja systemów uzdatniania wody poprzez zakup aparatu z automatyką do odwróconej osmozy wraz z jego montażem i instalacją nowej linii dystrybucyjnej wody osmotycznej realizowany w ramach zadania inwestycyjnego zakup sprzętu i aparatury medycznej wraz z adaptacją pomieszczeń dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup 4 szt. aparatów do hemodializy wraz z modernizacją systemów uzdatniania wody - modernizacja systemów uzdatniania wody poprzez zakup aparatu z automatyką do odwróconej osmozy wraz z jego montażem i instalacją nowej linii dystrybucyjnej wody osmotycznej realizowany w ramach zadania inwestycyjnego zakup sprzętu i aparatury medycznej wraz z adaptacją pomieszczeń dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego. I. Przedmiot zamówienia. Ze względu na dużą awaryjność systemu RO 700GS, duże zużycie układu odwróconej osmozy w systemie WRO 104 oraz potrzebę wymiany linii dystrybucyjnych ze względów epidemiologicznych, dokonana zostanie modernizacja systemów uzdatniania wody polegająca na ich unowocześnieniu poprzez montaż nowego aparatu odwróconej osmozy wraz z automatyką oraz zainstalowaniu nowej linii dystrybucyjnej wody osmotycznej. Wymagania dotyczące nowego aparatu odwróconej osmozy : 1 Aparat odwróconej osmozy o wydajność RO przy 10 ° C nie mniejszej niż 25 l/min (1500 l/h). System RO zapewniający, za pomocą jednego panelu kontrolnego zintegrowanego z urządzeniem: - pomiar przewodności wody przed RO i po RO - pomiar przepływu produktu po RO - pomiar przepływu powrotu produktu z linii - pomiar odrzutu koncentratu wody - wyświetlanie wartości poboru i zużycia produkowanej wody Całe urządzenie, wraz z pompami i kontrolerem zamknięte w pojedynczej obudowie o wymiarach (G×Sz×W) max. 70×100×210 cm 2 Wymagane możliwości układu sterowania urządzenia odwróconej osmozy: - system automatycznego płukania zapobiegający rozwojowi bakterii podczas postoju - możliwość uruchamiania odwróconej osmozy ręcznie oraz automatycznie (wg zegara i kalendarza) z rozróżnieniem każdego dnia tygodnia - automatyczne wyłączanie się stacji po zaniku energii elektrycznej lub dłuższym braku wody, z chwilą przywrócenia energii elektrycznej lub wody stacja automatycznie kontynuuje pracę z przed zaniku - klawiatura sterująca z wyświetlaczem alfanumerycznym - układ regulacji odrzutu - automatyczny oraz ręczny w zależności od potrzeb. 3 Sygnalizacja awarii SUW w dyżurce pielęgniarskiej z możliwością kasowania przez osobę uprawnioną na stacji uzdatniania wody. Informacja o niskim poziomie wody surowej w zbiorniku oraz awarii RO - dźwiękowa i świetlna 4 Układ osłonowy odwróconej osmozy z dwoma filtrami o dokładności 1 mm i zwiększonej wydajności (20 cali) na wymienialne wkłady filtracyjne umożliwiający wymianę filtrów bez zatrzymywania systemu. 5 Urządzenie posiada zautomatyzowane programy dezynfekcji chemicznej. Możliwość wykonania dezynfekcji chemicznej odwróconej osmozy, pętli dystrybucyjnej, odwróconej osmozy i pętli dystrybucyjnej, a także możliwość wykonania w/w dezynfekcji wraz z aparatami dializacyjnymi, co daje możliwość zdezynfekowania całego układu wodnego jednocześnie, wraz z przyłączami aparatów dializacyjnych. Urządzenie posiada układ automatycznego dozowania środka dezynfekującego i kontroli poziomu dezynfektanta. Urządzenie posiada system wymuszający kontrolę jakości wody po dezynfekcji i kodowe potwierdzenie dobrej jakości wody oraz automatyczne wykonywanie testów elektrozaworów przed rozpoczęciem i po zakończeniu każdej dezynfekcji chemicznej. 6 Sygnalizacja wewnętrznego przecieku wody w urządzeniu odwróconej osmozy i możliwości przecieku z linii dystrybucyjnej. II. Zakres prac modernizacyjnych: 1. Demontaż istniejącej i wykonanie nowej instalacji dystrybucji wody osmotycznej ( przystosowanej do dezynfekcji termicznej) dla celów hemodializy na 1 i 2 piętrze Oddziału Dializ z odcinkiem Nefrologii w ilości 30 punktów poboru (paneli) wyposażonych w złącza: woda, ściek. 2. Demontaż stacji DWA na 2 piętrze z wykonaniem niezbędnych prac związanych z zainstalowaniem nowego aparatu odwróconej osmozy dla potrzeb linii dystrybucyjnej wg opisu aparatu odwróconej osmozy 3. Demontaż istniejącego zbiornika wody czystej o pojemności 2000 litrów i zamontowanie go w miejsce obecnego zbiornika wody wstępnej w pomieszczeniu na poziomie - 1 ( pomieszczenie stacji uzdatniania wody WRO). 4. Wyposażenie ponownie zamontowanego zbiornika w układ automatycznej regulacji napełniania i zabezpieczania przed przelaniem, w układ zabezpieczający pompę przed suchobiegiem oraz w dedykowaną pompę automatycznie zapewniającą stałe ciśnienie w instalacji uzdatniacza niezbędne do jego poprawnej pracy. 5. Wykonanie niezbędnych instalacji pomiędzy aparatem odwróconej osmozy (piętro 2) a urządzeniami stacji uzdatniania wody na poziomie -1. 6. Wyposażenie zmodernizowanej stacji w niezbędny system automatyki i pomiarów, określony w opisie technicznym aparatu odwróconej osmozy 7. Wykonanie dokumentacji powykonawczej technologicznej zmodernizowanego systemu. 8. Przeprowadzenie niezbędnych pomiarów i testów czystości wody osmotycznej w celu dopuszczenia stacji do bezpiecznej pracy. 9. Przeprowadzenie niezbędnych pomiarów i testów bezpieczeństwa elektrycznego zainstalowanych urządzeń elektrycznych i elektronicznych. 10. Wykonanie innych nie ujętych w wykazie czynności i robót które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, a których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania specyfikacji. 11. Oferowany okres gwarancji na dostarczone urządzenia odwróconej osmozy i wykonane prace nie może być krótszy niż 24 miesiące. W okresie tym Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z obsługą serwisową przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych. 12. Wykonawca zobowiązuje się podjąć czynności związane z usunięciem ewentualnych awarii przedmiotu zamówienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 48 godzin od chwili jej zgłoszenia. 13. Prace związane z włączeniem nowych elementów uzdatniania wody oraz wykonania linii dystrybucyjnej należy przeprowadzić tak, aby w jak najmniejszym stopniu zakłócały bieżącą pracę Stacji Dializ: - maksymalny jednorazowy przestój pracy Stacji Dializ to 48 godzin. - wykonanie przedmiotu zamówienia należy przeprowadzić w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy III. Aktualny stan systemów uzdatniania wody Oddziału Dializ R. Sz. S. Oddział Dializ Radomskiego Szpitala Specjalistycznego wykonuje hemodializy pacjentów w oparciu o dwa systemy zasilające w wodę osmotyczną tj.: 1) system RO 700GS firmy DWA, zainstalowany w 1994 roku na 2 piętrze budynku w odcinku Nefrologii Oddziału Dializ o łącznej długości linii dystrybucyjnej około 100 m, obsługujący 7 stanowisk dializacyjnych, 2) system WRO 104 firmy Gambro, zainstalowany w 1998 roku na poziomie -1 budynku o łącznej długości linii dystrybucyjnej około 170 m, obsługujący 23 stanowiska dializacyjne w tym 2 stanowiska do reutylizatorów i 2 stanowiska do diagnostyki urządzeń na 1 piętrze budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429123005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach