Przetargi.pl
ZAKUP 400 SZT. TOKENÓW RSA SECURID

Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 694 31 06 , fax. 022 694 52 68
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, FR4
    ul. Świętokrzyska 12 12
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 694 31 06, fax. 022 694 52 68
    REGON: 00000221700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP 400 SZT. TOKENÓW RSA SECURID
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) usługa wsparcia (Enhanced Maintenance) dla oprogramowania RSA Authentication Manager na okres jednego roku dla systemu autoryzacji dostępu wykorzystującego tokeny RSA SecurID dla 750 użytkowników. Zamawiający posiada licencję nr 97024475 na 750 użytkowników; Zamawiający nie posiada aktualnie wsparcia technicznego, 2) zakup RSA Security Appliance 130 Conversion Kit w ilości 2 sztuk (dla zapewnienia pełnej redundacji systemu uwierzytelniania użytkowników), w ramach których jest dostawa dwóch urządzeń RSA Security Appliance 130 z oprogramowaniem RSA Authentication Manager 7.1 lub nowszym, 3) wykonanie upgradu oprogramowania zarządzającego tokenami z wersji RSA ACE/Server 5.0.03 będącej w posiadaniu Zamawiającego zainstalowanej na stacjach roboczych SUN z systemem operacyjnym Solaris 6 do wersji RSA Authentication Manager 7.1 lub nowszej zainstalowanej na urządzeniach RSA Security Appliance 130, 4) wykonanie migracji danych, dotychczas używanych tokenów o 64 bitowym szyfrowaniu na nową platformę zarządzającą, zapewniającej zachowanie ich pełnej funkcjonalności, 5) zapewnienie pomocy technicznej dla w/w systemu autoryzacji dostępu przez okres jednego roku, 6) zakup tokenów RSA SecurID w formie kart dostępowych typu PINPad w ilości 400 szt. zwanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302325308
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności wykażą się realizacją co najmniej dwóch dostaw tokenów w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000 (pięćdziesiąt tysięcy zł);; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności . posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 000 (sto tysięcy zł); 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 44 Ustawy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca spełnienie wymagania określonego w Rozdziale III pkt 3. 5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy i usługi zostały wykonane należycie. Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością należy uważać dostawy spełniające warunki określone w ROZDZIAŁ III pkt 2) 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, o ile dotyczy. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w związku z postanowieniami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 2, 3, 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 1, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w tym osób, mających miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, będących członkami organu zarządzającego Wykonawcy, który ma siedzibę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 8. Dokumenty, o których mowa w ust. 7 pkt 1) lit. a) i b) i pkt 2 muszą być wystawione nie wcześniej niż 6-m-cy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokumenty, o których mowa w ust. 7 pkt 1) lit. c) muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przez upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10. Każdy z wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców musi złożyć odrębne dokumenty określone w ust. 2-1, przy czym mają zastosowanie postanowienia ust. 7 9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mf.gov.pl/index.php?const=1&dzial=20&wysw=14&sub=sub2
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną