Przetargi.pl
Zakup 3-osiowej maszyny komunalnej z recyklingiem

Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63300 Pleszew, ul. Fabryczna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 421 664 , fax. 627 422 968
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    ul. Fabryczna 5
    63300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 627 421 664, fax. 627 422 968
    REGON: 25042318400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.pk-pleszew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup 3-osiowej maszyny komunalnej z recyklingiem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja Projektu „Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Aglomeracji Pleszew” zwany w dalszej części Projektem współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności, priorytet II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, Działanie 2.3 Gospodarka wodno – ściekowa w aglomeracjach (nr Umowy o dofinansowanie Projektu POIS.02.03.00-00-0058/16 z dnia 28.06.2016 r.) w zakresie zadania „Zakup 3 – osiowej maszyny komunalnej z recyklingiem”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje dostawę jednego, fabrycznie nowego kompletnego samochodu ciężarowego, specjalistycznego, wyprodukowanego w 2018 roku, spełniającego normę EURO 6 w zakresie emisji spalin, jak również spełniającego wymagania techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r., poz. 1137, z późn.zm.) i rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca zapewnia mobilny autoryzowany serwisu wykonującego naprawy gwarancyjne i przeglądy. Uwaga! Ilekroć w SIWZ wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. 3.2. Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia klauzula społeczna. Wykonawca zobowiązuje się, że personel realizujący zamówienie (pracownicy wykonujący prace ziemne jak i instalacyjne oraz operatorzy maszyn, sprzętu i pojazdów silnikowych) będą w okresie trwania umowy zatrudnieni na podstawie Umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. Zm.), przy czym 3 pracowników zatrudnionych będzie w wymiarze pełnego etatu. Wykonawca na etapie badania oraz w czasie realizacji umowy będzie zobowiązany udostępniać dokumenty, oświadczenia na wniosek Zamawiającego, w tym w szczególności kopii umów o pracę, dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w pracowników. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, a więc będzie stanowiło o nienależytym wykonaniu przedmiotu zamówienia z wszystkimi tego konsekwencjami oraz będzie skutkować zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22, ust. 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach