Przetargi.pl
zakup 3 klimatyzatorów

Izba Celna w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Sielecka 9
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6764302 , fax. 016 6764444
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Przemyślu
    ul. Sielecka 9 9
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6764302, fax. 016 6764444
    REGON: 00014392300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.ic.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup 3 klimatyzatorów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest zakup, dostawa wraz z montażem i uruchomieniem 3 szt. klimatyzatorów precyzyjnych typu split. 2. Klimatyzatory zamontowane zostaną w pomieszczeniach serwerowni w siedzibie Izby Celnej w Przemyślu przy ul. Sieleckiej 9 w Przemyślu. 3. W okresie gwarancji wykonawca przeprowadzi przeglądy konserwacyjne (na własny koszt) nie rzadziej niż co 6 miesięcy. 4. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ . 5. Wykonawca może zaoferować urządzenia o parametrach lepszych niż wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ . 6. Zamawiający dopuszcza możliwość oględzin pomieszczenia serwerowni , po uprzednim ustaleniu terminu oględzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397172003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust.1 uPzp, warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie poniższych warunków : a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania . 2. Zamawiający wymaga by oferowany produkt posiadał deklaracje zgodności CE . 3. Ponadto producent oferowanych produktów powinien posiadać poświadczenie zgodności jego działań z normami ISO 9001:2000 w zakresie produkcji oferowanych produktów . 4. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia : a) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 uPzp / załącznik nr 1 do oferty / . b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dla potwierdzenia , że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w pkt. V. 3. - 4 SIWZ Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia : a) deklaracji zgodności CE dla oferowanego produktu ; b) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań producenta oferowanego produktu z normami ISO 9001:2000 w zakresie produkcji oferowanych produktów . 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów , o których mowa w punkcie V. 2b SIWZ , przedkłada odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane . Zamawiający dopuszcza by dokumenty wymienione w pkt. V.5 SIWZ były sporządzone w jednym z oficjalnych języków Unii Europejskiej bez tłumaczenia na język polski . 4. Wykonawca może zamiast zaświadczeń , o których mowa w pkt. V. 5 b SIWZ złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego . 5. Dokumenty wymienione w V. 2b i 5 SIWZ mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ( adnotację takiej treści należy umieścić na dokumencie i podpisać przez Wykonawcę ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.ic.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach