Przetargi.pl
Zakup 300 ton siana dla potrzeb obiektu Wrocławskiego Centrum Sportu Hippiki i Rekreacji- Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych Partynice SZP.10.341-06/13 Znak sprawy: SZP.10.341- 06/13

Wrocławskie Centrum Sportu Hippiki i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 51-612 Wrocław, Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 733 40 60 , fax. 71 315 43 18
  • Data zamieszczenia: 2013-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Centrum Sportu Hippiki i Rekreacji
    Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35 35
    51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 733 40 60, fax. 71 315 43 18
    REGON: 02175787600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy Wrocław

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup 300 ton siana dla potrzeb obiektu Wrocławskiego Centrum Sportu Hippiki i Rekreacji- Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych Partynice SZP.10.341-06/13 Znak sprawy: SZP.10.341- 06/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest zakup 300 000 kg tj. 300 ton siana dla potrzeb obiektu Wrocławskiego Centrum Sportu Hippiki i Rekreacji- Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych Partynice we Wrocławiu ul. Zwycięska 2. 2)Przewidywana wielkość zakupionego do końca obowiązywania umowy siana wynosi: - 300 000 kg tj. 300 ton. 3) Zakup siana będzie realizowany sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. 4)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości sprzedaży siana na potrzeby Zamawiającego. Pojedyncze zakupy realizowane będą na podstawie każdorazowego zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji sprzedaży siana w terminie do 4 dni od dnia pisemnego, telefonicznego lub przesłanego faksem złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. . 5)Zamawiający odbierać będzie dostarczane siano własnym transportem i na własny koszt. 6)Odbiór siana odbywać się będzie w punkcie odbioru wskazanym przez Wykonawcę. 2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia siana przeznaczonego na sprzedaż spełniającego poniższe cechy: Siano : wilgotność dostarczonego siana nie może przekraczać 15%. Siano musi być świeże, zielone lub bladozielone o świeżym przyjemnym zapachu. Włókna twarde i luźne. Siano powinno być wyleżakowane minimum 6 tygodni przed datą sprzedaży Zamawiającemu.Siano musi być pozbawione takich cech jak m.in.:widoczna pleśń, ciemne lub czarne zabarwienie, stęchły lub zgniły zapach oraz zanieczyszczenie glebą, słomą, pozostałościami obornika, kamieniami i szkodliwymi roślinami. Preferowane jest siano pochodzące z 1 pokosu. Dopuszcza się ewentualnie siano pochodzące z 2 pokosu. W przypadku stwierdzenia, że przygotowane przez wykonawcę do odbioru siano nie odpowiada wymaganiom zamawiającego ze względu na posiadanie cech, o których mowa powyżej nie zostanie ono przyjęte, a Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić w terminie 2 dni od daty stwierdzenia wad, siana spełniającego wymagania jakościowe w ilości odpowiadającej wadliwej partii. 3. Z uwagi na bezpieczeństwo i jakość składowania Zamawiający preferuje aby siano dostarczane było w tzw. małych balach każdy o masie około 20 kg. Dopuszcza się ewentualnie dostawę w dużych balach o masie około 300 kg każdy. Przewidywana - niezobowiązująca Zamawiającego podana do celów poglądowych- częstotliwość zakupu: to 1 raz w miesiącu w ilości ok. 54 000 kg. tj. 54 tony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031142005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wtwk-partynice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach