Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie ogłasza przetarg
- Adres: 02-034 Warszawa, ul. Wawelska 15B
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 570 94 63 , fax. 22 570 94 63
- Data zamieszczenia: 2015-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
ul. Wawelska 15B 15B
02-034 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 570 94 63, fax. 22 570 94 63
REGON: 00028836600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup 2 szt. wideoduodenoskopów dla Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie w Warszawie, nr sprawy nr PN - 93/15/DW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. zakup 2 szt. wideoduodenoskopów 1.2. dostawę wraz z ubezpieczeniem transportu, instalację i uruchomienie 1.3. szkolenie instruktażowe w miejscu wyznaczonym przez zamawiającego Wymagania techniczne (graniczne i oceniane) zostały określone w specyfikacji technicznej, załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich pozycji załącznika zgodnie z oferowanymi parametrami. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowych 2 sztuk wideoduodenoskopów, rok produkcji minimum 2015, na potrzeby Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie, przeszkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu medycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. 3. Przedmiot dostawy ma spełniać wymagania określone w ustawie dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 j. t. ), ma być oznakowany znakiem CE a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzona pod nadzorem jednostki notyfikacyjnej to obok znaku CE ma być umieszczony nr identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikacyjnej. 4. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 24 miesięcy od daty instalacji i uruchomienia (data końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego). Zamawiający wymaga by Wykonawca w okresie gwarancji wykonał nieodpłatnie niezbędne przeglądy techniczne i konserwacje aparatów z częstotliwością zalecaną przez producenta. 5. Oferta powinna zawierać informacje na temat serwisowania aparatów po wygaśnięciu gwarancji w tym wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania czynności serwisowych zgodnie art. 90 ustawy o wyrobach medycznych. 6. Do przedmiotu zamówienia powinny być dołączone następujące dokumenty: - instrukcje obsługi. - karty gwarancyjne - instrukcje konserwacji, mycia, dezynfekcji i sterylizacji - paszporty techniczne Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej SIWZ. W przypadku wskazania znaków towarowych bądź nazw własnych, używając określenia typu Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w danym asortymencie. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie asortymentu zgodnie z jego przeznaczeniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331681006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 800,00 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oferowany okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.coi.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- IHiT/P/41/2016 - Dostawa videokolonoskopu HDTV z finansowaniem w systemie ratalnym przez okres 36 miesięcy (zadanie 1)
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i dostawa wyposażenia pracowni endoskopii
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa i montaż sprzętu i aparatury medycznej dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu Sp. z o.o.
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa i instalacja sprzętu endoskopowego.
Dodano: 2016-04-20 - Zakup sprzętu medycznego
Dodano: 2016-02-19 - Dostawa Videokolonoskopu HD z wyposażeniem 1 kpl . Znak sprawy: 109/2015
Dodano: 2015-11-26 - 25/2015
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa zestawu histeroskopowego.
Dodano: 2015-11-05 - Dostawa gastroskopu dla Oddziału Gastroenterologicznego Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-97/2015)
Dodano: 2015-09-23 - Dostawa systemu obrazowania endoskopowego z wyposażeniem 1 kpl.
Dodano: 2015-09-23