Przetargi.pl
Zakup 2 szt. samochodów dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie wraz z dostawą z podziałem na 2 części.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 10-602 Olsztyn, Pstrowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
  • Data zamieszczenia: 2020-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    Pstrowskiego 28b
    10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 526 19 64, , fax. 895 399 876
    REGON: 51075125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup 2 szt. samochodów dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie wraz z dostawą z podziałem na 2 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą 2 szt. samochodów dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, w podziale na 2 części: Część 1 – Zakup 1 szt. samochodu osobowego dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie wraz z dostawą do siedziby Zarządu Dróg Wojewódzkich, przy ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn; Część 2 – Zakup 1 szt. samochodu dostawczego dla Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie wraz z dostawą do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich w Olecku, przy ul. Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko. 2. Szczegółowy opis oraz wymogi Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, w szczególności do warunków gwarancji i serwisu oraz wymagane parametry techniczne, znajdują się w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ, stanowiące załączniki do oferty, oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy wraz z oświadczeniem wykonawcy o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a i 2b do SIWZ (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną) (W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO wykonawca nie składa ww. oświadczenia); b) wykaz parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2.1.a, 2.1.b do Formularza ofert dla danej części; c) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako ustawa pzp) dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-22 - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; d) zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zgodnie ze wzorem Załącznika nr 6 do SIWZ (jeżeli Wykonawca zastrzega informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa); e) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile sposób reprezentacji wskazany w pełnomocnictwie (lider) uległ zmianie w stosunku do pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. f) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile nie zostało złożone wraz z ofertą lub jeśli prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach