Przetargi.pl
Zakup 2 skanerów do digitalizacji zbiorów Centralnej Biblioteki Rolniczej Narodowego Instytutu Kultury i Dziedzictwa Wsi.

Narodowy Instytut Kultury i Dziedzictwa Wsi ogłasza przetarg

  • Adres: 00-322 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 66
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Kultury i Dziedzictwa Wsi
    ul. Krakowskie Przedmieście 66
    00-322 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 384655657
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nikidw.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup 2 skanerów do digitalizacji zbiorów Centralnej Biblioteki Rolniczej Narodowego Instytutu Kultury i Dziedzictwa Wsi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest: zakup 2 skanerów do digitalizacji zbiorów Centralnej Biblioteki Rolniczej Narodowego Instytutu Kultury i Dziedzictwa Wsi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38520000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł. słownie: sześć tysięcy złotych.2. Wadium wnosi się według wyboru Wykonawcy przed upływem terminu składania ofertw jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, rachunek nr 62 1130 1017 0020 1557 9120 0011.W tytule przelewu należy podać: zakup 2 skanerów do digitalizacji zbiorów Centralnej Biblioteki Rolniczej Narodowego Instytutu Kultury i Dziedzictwa Wsi – NIKiDW/P/4/2022.2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej Wykonawca składa w oryginale w postaci elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej – Zamawiający wymaga złożenia dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta tj. wystawcę gwarancji / poręczenia.4. Zamawiający zastrzega, że w przypadku złożenia poręczenia, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, poręczyciel (gwarant) zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, do zapłacenia zamawiającemu każdej kwoty do łącznej maksymalnej wysokości kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, podpisane przez osobę upoważnioną oraz zawierające oświadczenie o podstawie do zatrzymania wadium, zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 pkt 3, 4 ustawy - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250 000 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł);2) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował (prace zostały zakończonei odebrane) przynajmniej jedną dostawę skanera/skanerów o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy zł).W przypadku, gdy wartość wykonanych przez Wykonawcę dostaw została wskazana w dowodach w obcej walucie, należy wpisać w Wykazie Dostaw - Załącznik nr 6 do SWZ, wartość przeliczoną na polską walutę (PLN), według średniego kursu NBP obowiązującego na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach