Przetargi.pl
Zakup 2 ambulansów drogowych typu B i C na potrzeby zespołu ratownictwa medycznego Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sądeckie Pogotowie Ratunkowe w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, Śniadeckich
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 18 442 09 49, , fax. +48 18 534 08 62
  • Data zamieszczenia: 2019-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sądeckie Pogotowie Ratunkowe w Nowym Sączu
    Śniadeckich 15
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. +48 18 442 09 49, , fax. +48 18 534 08 62
    REGON: 49200735700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.spr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup 2 ambulansów drogowych typu B i C na potrzeby zespołu ratownictwa medycznego Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 2 (słownie: dwóch) ambulansów drogowych typu B i C na potrzeby zespołu ratownictwa medycznego Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu. 2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części, zwane dalej Zadaniami: a) Zadanie I: Zakup ambulansu drogowego typu B na potrzeby zespołu ratownictwa medycznego Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu. b) Zadanie II: Zakup ambulansu drogowego typu C na potrzeby zespołu ratownictwa medycznego Sądeckiego Pogotowia Ratunkowego w Nowym Sączu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania I i Zadania II określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wykonawca zapewni, że dostarczone pojazdy: a) są fabrycznie nowe, w pełni sprawne, bez wad, nie demonstracyjne, nie będące przedmiotem ekspozycji, b) ich standard zabudowy obejmuje co najmniej zabudowę medyczną oraz nosze samojezdne c) są wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r. d) ich zabudowa medyczna wykonana została nie wcześniej niż w 2019 r., zaś Wykonawca posiada dokumenty dopuszczające do obrotu i używania wyposażenie medyczne zabudowy, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2019, poz. 175) e) są gotowe do użycia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, składane jest w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach